معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه، از خنک شدن تدریجی هوای کرمانشاه تا اوایل هفته آینده و کاهش چهار تا پنج درجه‌ای دما خبر داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،علی محمد زوراوند معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : حداکثر دمای امروز شهر کرمانشاه به ۳۹ درجه بالای صفر رسید که انتظار می‌رود تا روز یکشنبه هفته آینده به طور میانگین روزانه یک درجه از گرمای هوا کاسته شود.

وی گفت : بر این اساس پیش بینی می‌شود دمای هوا در گرم‌ترین ساعت روز پنجشنبه به ۳۸، روز جمعه به ۳۷، روز شنبه به ۳۶ و روز یکشنبه نیز به ۳۵ درجه بالای صفر برسد.

زوراوند تصریح کرد: دمای شبانه کرمانشاه، اما متغییر خواهد بود به گونه‌ای که امشب و در خنک‌ترین ساعت دمای هوا به ۱۵ درجه بالای صفر می‌رسد، ولی برای فردا شب با ۲ درجه افزایش به ۱۷ درجه و برای جمعه شب با یک درجه کاهش به ۱۶ درجه می‌رسد.

معاون هواشناسی کرمانشاه، خنک‌ترین نقطه استان طی امشب را کنگاور با دمای ۱۲ و حمیل با دمای ۱۴ درجه بالای صفر معرفی کرد و گفت: فردا نیز سومار با حداکثر دمای ۴۳ و قصرشیرین با دمای ۴۲ درجه بالای صفر گرم‌ترین نقاط استان خواهند بود.

وی تصریح کرد: فردا (پنجشنبه) به جز سومار و قصرشیرین، شهر‌های ازگله، تازه آباد و سرپل ذهاب دمای بالای ۴۰ درجه و شهر‌های سنقروکلیایی، گواور، کرند غرب و گهواره نیز دمای آن‌ها ۳۵ درجه یا کمتر خواهد بود تا خنک‌ترین نقاط استان باشند.

زوراوند در پایان گفت: وضعیت جوی استان تا اوایل هفته آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد در برخی ساعات خواهد بود .

 

 

انتهای پیام/د

حداکثر دمای امروز شهر کرمانشاه به ۳۹ درجه بالای صفر رسید

 

برچسب ها: محیط زیست ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.