معاون کتابخانه‌های عمومی کشور ازفعالیت ۳ هزار و ۴۰۰ کتابخانه در سراسر کشور خبر داد و گفت: در رویکرد ۵ ساله اخیر نهاد کتابخانه‌ها به باشگاه کتابخوانی چند رسانه‌ای تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، شفاعی معاون اداری، مالی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در مراسم معرفی مدیر جدید کتابخانه‌های عمومی استان کرمان ازفعالیت ۳ هزار و ۴۰۰ کتابخانه در سراسر کشور خبر داد و گفت: در رویکرد ۵ ساله اخیر این نهاد کتابخانه‌ها به باشگاه کتابخوانی چند رسانه‌ای تبدیل شد و به حوزه کودک و نوجوان بیشتر توجه شده است.

وی از استاندار کرمان  تامین اعتبار طرح‌های این حوزه را از محل تملک دارایی خواستار شد و افزود: در صورت بهره برداری، تجهیزات این طرح‌ها را نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تامین می‌کند.

در این مراسم معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان هم با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی گفت: با توجه به فضای مجازی باید برای تالیف کتاب، بنا به ذوق و نیاز مخاطبان بیشتر کار شود و کتابخانه‌ها در این زمینه نقش مهمی دارند.

بصیری از فرهنگ و تمدن دیرینه استان و اسناد تاریخی در این زمینه در ادوار مختلف گفت و افزود: تالیفات و مستندات استاد باستانی پاریزی موید این فرهنگ است.

در این آیین از خدمات ۱۴ ساله محمدجواد حسین‌زاده مدیر سابق کتابخانه‌های عمومی استان تجلیل و احمد وفایی به‌عنوان مدیر جدید این نهاد معرفی شد.

انتهای پیام/ی

معرفی مدیرکل جدید نهاد کتابخانه های کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار