مهم‌ترین حوادث امروز ۵ تیر ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۵ تیر ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید:

کشف ۳ کیلوگرم حشیش در رودسر

۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در شهرستان رودسر کشف شد.

سرهنگ بابک علیزاده، فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر رودسر در پی دریافت خبری از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و مخفیگاه متهم را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی رودسر با بیان اینکه پس از هماهنگی قضایی ماموران انتظامی به منزل متهم اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان ۳ دهم گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.

سرهنگ علیزاده تصریح کرد: همچنین ماموران در بررسی خودرو اسپرتیج متهم که در حیاط منزلش پارک بود، ۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این راستا متهم ۳۸ ساله دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست: هرگونه مورد مشکوک در خصوص خرید و فروش مواد مخدر را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف بیش از ۳ هزار نخ سیگار قاچاق در تالش

فرمانده انتظامی تالش از کشف بیش از ۳ هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین جمال‌دار، فرمانده انتظامی شهرستان تالش گفت: ۳ هزار و ۴۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در تالش کشف و ضبط شد.

وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی اسالم حین گشت‌زنی در شهر این مقدار سیگار خارجی قاچاق را از فردی که با در دست داشتن یک کارتن در حاشیه خیابان ایستاده بود، کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی تالش ارزش سیگار‌های خارجی قاچاق کشف شده را ۱۵ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: متهم ۳۶ ساله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.