مهم‌ترین حوادث امروز ۲۷ خرداد ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه (۲۷ خرداد ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

نجات نوجوان ۱۵ ساله از مرگ در تالش


پیمان اسدی ، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان امروز گفت:پسر ۱۵ ساله تالشی که به همراه خانواده اش در شالیزار کار می‌کرد بر اثر صاعقه دچار ایست قلبی تنفسی شده بود که با تلاش امدادگران اوژانس از مرگ نجات یافت.

وی افزود: حضور به موقع نیرو‌های اورژانس و انجام احیای قلبی - ریوی به این نوجوان زندگی دوباره‌ای بخشید.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان تصریح کرد: این نوجوان هم اکنون در بخش ICU بیمارستان شهید نورانی تالش بستری است.

محموله شکر قاچاق به بازار نرسید

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی سیاهکل امروز گفت: ماموران پلیس آگاهی هنگام وی با اشاره به اینکه، در بازرسی از این خودرو ۳تن شکر قاچاق کشف شده است، افزود: راننده ۵۶ساله خودروی باری با تشکیل پرونده و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل تصریح کرد: کارشناسان ارزش این محموله شکر قاچاق را ۲۴۰میلیون ریال اعلام کردند.

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در ماسال

سرهنگ ارحام عفت دوست، فرمانده انتظامی شهرستان ماسال گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی این شهرستان فردی اهل کرمان که یک میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: متهم که مردی ۳۷ ساله است به عنوان نماینده سازمان عتبات و عالیات این مبلغ را به بهانه جمع آوری نذورات در کرمان و گیلان کلاهبرداری کرد.

کشف کولر‌های قاچاق در سیاهکل

سرهنگ حمید محمدی نسب، فرمانده انتظامی سیاهکل گفت: ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی سیاهکل در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ۶ دستگاه خودرو سواری پراید و یک دستگاه خودرو سواری پژو آردی که در حال تردد در این شهرستان بودند مشکوک شده و آن‌ها را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه، در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۶ دستگاه کولر گازی اسپیلت کشف شده است، افزود: کارشناسان ارزش این تعداد کولر قاچاق را ۹۸۰ میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی سیاهکل با بیان اینکه، خودرو‌های توقیف شده قاچاقچیان کولر به پارکینگ انتقال داده شدند، گفت: ۷ متهم به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ حمید محمدی نسب، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان مراتب را هرچه سریع‌تر به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م. ع

بسته حوادث امروز گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.