مهم‌ترین حوادث امروز ۲۰ خرداد ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه (۲۰ خرداد ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

وقوع تصادف مرگبار در لاهیجان

بی احتیاطی در موتورسواری در لاهیجان به مرگ جوان ۳۰ ساله منجر شد.

سرهنگ حسین محمد پور، رئیس پلیس راه گیلان امروز گفت: در برخورد موتورسیکلت با حفاظ آهنی روگذر بازکیاگوراب لاهیجان ترک نشین موتورسیکلت که مردی ۳۰ ساله بود در دم جان باخت.

وی  با بیان اینکه ،  راکب موتورسیکلت هم مجروح و به بیمارستان منتقل شده است افزود: توجه نکردن راکب موتورسیکلت به جلو  علت این تصادف مرگبار بوده است.

پلمپ یک مرکز ترک اعتیاد در فومن

یک مرکز درمانی معتادان مواد مخدر در فومن پلمپ شد.

اسماعیل نورصالحی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز گفت: یک مرکز ترک اعتیاد به دلیل فروش غیرقانونی دارو بدون حضور پزشک، جلوگیری از بازرسی مرکز و دیگر تخلف های درمانی با حکم قضائی بسته شد.

وی افزود: در خصوص ادامه فعالیت و یا ابطال پروانه مرکز درمانی معتادان مواد مخدر در فومن در کمیته منطقه‌ای نظارت بر درمان با دارو‌های اگونیست تصمیم گیری می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: از عملکرد مراکز ارائه خدمات درمانی که موازین قانونی را رعایت می‌کنند قدردانی کرد و گفت: به دلیل اینکه مراکز درمانی ترک اعتیاد دارو‌های مخدر ویژه‌ای در اختیار دارند، نظارت بر عملکرد این مراکز تشدید می‌شود.

اسماعیل نورصالحی تصریح کرد: مسئولان همه مراکز ترک اعتیاد موظف به همکاری با بازرسان و رعایت قوانین و مقررات درمانی هستند.

غرق شدن جوانی در لاهیجان

جوانی ۱۸ ساله در خارج از محدوده طرح سالمسازی دریا در منطقه امیر آباد لاهیجان غرق شد.

سرهنگ رسول عزیزی، فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: جوان ۱۸ ساله به دلیل شنا در خارج از محدوده طرح سالمسازی دریا و آشنا نبودن با فن شنا در آب‌های ساحلی منطقه امیر آباد لاهیجان غرق شد.

وی، با بیان اینکه ناجیان غریق توانستند عموی ۵۱ ساله این جوان را نجات دهند، ولی خود جوان به زیر آب فرو رفت، افزود: به رغم اینکه هر سال پلیس با همکاری سایر دستگاه‌ها نظیر فرمانداری، اورژانس، جمعیت هلال احمر و برخی دیگر از سازمان‌ها طرح‌های سالم‌سازی را برای استفاده ایمن و بدون خطر از آب‌های ساحلی دریای خزر راه اندازی می‌کند، همچنان شاهد شناکردن هموطنان در خارج از محدوده این طرح‌های و وقوع حادثه ناگوارغرق شدگی هستیم.

آتش گرفتن یک واحد مسکونی در رودسر

یک خانه روستایی در بخش کلاچای رودسر در آتش سوخت.

ایوب شعبانی، مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلاچای گفت:  یک خانه در روستای لیمنجوب بخش کلاچای رودسر در آتش سوخت.

وی، با بیان اینکه  ۴ آتش نشان با ۲ خودروی اطفای حریق با ۳۰ دقیقه تلاش کردند و توانستند آتش را مهار کردند، افزود:  خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و علت و میزان خسارت این حادثه در دست بررسی است.

 

انتهای پیام/م. ع

بسته حوادث امروز گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.