مهم‌ترین حوادث امروز ۲۵ خرداد ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه (۲۵ خرداد ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری خواستگار اخاذ تلگرامی

سرهنگ علی‌اصغر امیری، جانشین فرماندهی انتظامی گیلان امروز گفت: ماموران پلیس مردی ۴۵ ساله را که به عنوان خواستگار در فضای تلگرام قصد فریب و اخاذی از دختری جوان را داشت دستگیر کردند.

وی افزود: متهم با وعده خواستگاری و ازدواج اعتماد دختر جوان را جلب کرده بود و وی را تهدید می‌کرد که اگر به خواسته‌های نامشروع اش تن ندهد عکس‌های شخصی اش را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان گفت: متهم با مشاهده اسناد در فضای مجازی به جرم خود اعتراف و دلیل این اقدام خود را رسیدن به خواسته‌های نامشروع عنوان کرد.

سرهنگ علی‌اصغر امیری تصریح کرد: کاربران نباید به هیچ عنوان تصاویر شخصی و خصوصی خود را در اختیار دیگران قرار بدهند و از به اشتراک گذاری تصاویر خانوادگی خود در شبکه‌های اجتماعی حتی برای افراد قابل اعتماد هم خودداری کنند.

پوشش ۳۱ مورد حریق و حادثه در ۴۸ ساعت گذشته در رشت

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت گفت: در ۴۸ ساعت گذشته آتش نشانان ۱۴ ایستگاه آتش نشانی ۳۱ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی را در شهر رشت پوشش دادند.

وی افزود: این موارد خدمات امداد و نجات شامل ۸ مـورد آتش سوزی علفزار و ضایعات، ۶ مورد قفل درب منزل مسکونی و محبوس شدن اشخاص در منزل مسکونی و آسانسور، ۴ مورد بازدید ایمنی از منازل مسکونی و خودرو، ۲ مورد استقرار خودرویی، ۴ مورد رها سازی حیوانات محبوس شده، ۳ مورد خدمات ایمنی، ۴ مورد دیگر شامل: حریق منزل مسکونی، رها سازی حلقه انگشتری از انگشت شهروند، حریق کلبه مخروبه و سیلان بنزین از خودرو بوده است.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت گفت: حریق منزل مسکونی که امروز در بلوار مدرس – خیابان شهید محمد نژاد رخ داده بود به علت اتصال در سیستم سیم کشی برق پارکینگ در مجاورت اجسام قابل اشتعال بود.

مومنی با بیان اینکه، در این عملیات ۲۱ آتش نشان به همراه ۱۰ خودروی اطفایی برای اطفای آتش و پیشگیری از گسترش آتش اقدام کردند، تصریح کرد:در این حادثه به کسی آسیب وارد نشده است.

 

 

انتهای پیام/م. ع

بسته حوادث امروز گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.