مهم‌ترین حوادث امروز ۲۹ خرداد ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید:

دستگیری زن سارق در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری یک زن سارق با ۶ فقره سرقت از حیاط منازل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از حیاط منازل در شهرستان آستارا، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی نحوه سرقت‌ها و شباهت به یکدیگر مشخص شد یک زن سارق با نواختن زنگ منازل و اعلام اینکه بستگان یکی از طبقات است، وارد حیاط شده و اقدام به سرقت می‌کرد و پس از ارتکاب جرم با سرعت از محل متواری می‌شد.

فرمانده انتظامی آستارا اظهار داشت: ماموران پلیس پس از شناسایی سارق وی را تحت نظر قرار داده و هنگام ورود به یکی از منازل او را دستگیر کردند.

سرهنگ نمازی تصریح کرد: سارق دستگیر شده در بررسی فنی پلیس به ۶ فقره سرقت از حیاط منازل در سطح شهرستان آستارا اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

دست رد پلیس به رشوه ۱۰ میلیونی در تالش

ماموران پاسگاه انتظامی طولارود تالش به رشوه ۱۰ میلیون ریالی قاچاقچیان دست رد زدند.

سرهنگ وهاب محسن‌نژاد، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: ماموران پاسگاه انتظامی طولارود شهرستان تالش در حال انجام وظیفه و تامین امنیت، حین گشت‌زنی در جاده ییلاقی مریان به یک دستگاه خودروی پژو پارس که در حال حرکت بوده مشکوک شده و با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی مورد نظر ۱۳ هزار و ۳۸۹ عدد داروی قاچاق کشف و خودرو به همراه متهم به مقر انتظامی انتقال داده شد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان اظهار داشت: متهم حین فرآیند تشکیل پرونده در یگان انتظامی برای رهایی از پیگرد قضایی و آزادی غیرقانونی مبلغ ۱۰ میلیون ریال وجه نقد به ماموران انتظامی به عنوان رشوه پیشنهاد می‌دهد.

سرهنگ محسن‌نژاد تصریح کرد: پیشنهاد رشوه با عزت نفس و صحت عمل ماموران انتظامی رد، مراتب صورت جلسه و متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی از شهروندان خواست هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر، شکایت و یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی ۱۹۷ در میان بگذارند.

حادثه برای امدادگران اورژانس گیلان

۲ امدادگر بر اثر واژگونی آمبولانس اورژانس در آبکنار بندرانزلی مصدوم شدند.

دکتر پیمان اسدی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: واژگونی آمبولانس اورژانس آبکنار بندر انزلی به زخمی شدن ۲ امدادگر منجر شد.

وی افزود: این حادثه امروز در کیلومتر ۴ روستای کپورچال اتفاق افتاد که بر اثر وازگونی خودروی اورژانس ۲ امدادگر مصدوم شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان با بیان اینکه این ۲ نفر از ناحیه گردن و ستون فقرات دچار آسیب شدند، اظهار داشت: مصدومان برای درمان به بیمارستان پورسینای رشت انتقال یافتند.

اسدی تصریح کرد: این تیم اورژانس برای خدمات دهی به یک بیمار روستای شیله سر بندر انزلی اعزام شده بودند.

کشف بیش از ۲۷ هزار برگ توتو در آستانه‌اشرفیه

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از کشف بیش از ۲۷ هزار برگ پیش بینی فوتبال و دستگیری ۳ نفر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی روشن قلب، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت ۳ نفر در امر تهیه و توزیع برگه‌های توتو (پیش بینی بازی فوتبال) در سطح شهرستان آستانه‌اشرفیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند، افزود: ۲ مخفیگاه متهمان مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه اظهار داشت: با هماهنگی قضایی ماموران انتظامی به منزل متهمان اعزام شدند و در بازرسی از این ۲ مکان ۲۷ هزار و ۷۵۰ برگ توتو (پیش بینی فوتبال) کشف کردند.

سرهنگ روشن قلب تصریح کرد: در این راستا ۳ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.