مهم‌ترین حوادث امروز چهارم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری قزوین بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران گشت پلیس مبارزه باقاچاق کالا و ارز اداره اگاهی استان حین گشت زنی در محور قزوین –تاکستان به دو کامیون ولوو مشکوک شدند وآن‌ها را متوقف کردند.

سردار حاجیان افزود: ماموران در بازرسی از این دو کامیون، بالغ بر ۵۰ تن ذرت خوراک دام خارج از شبکه توزیع کشف ودو نفر را در این رابطه دستگیرکردند.

وی ارزش خوراک دام کشف شده را ۲ میلیارد ریال بیان کرد و گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق خودرو در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا گفت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ درباره عبور یک دستگاه خودرو پراید دارای سابقه سرقت در محور اشتهارد – بویین زهرا، بلافاصله ماموران در مبادی ورودی شهر میدان امام علی (ع) بوئین زهرا مسقر و به کنترل محور پرداختند.

سرهنگ علیان نژادی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ پاسداران حین کنترل محور، خودرو مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در بررسی ماموران مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت از شهر قدس بوده وخودرو مسروقه است که ماموران بلافاصله راننده را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

مالک قبلی خودرو سارق از آب درآمد

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ درباره وقوع سرقت یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: ماموران آگاهی که در خلال تحقیقات ازشاکی متوجه شده بودند سوئیچ یدکی خودرو در ید مالک قبلی خودرو است پس از هماهنگی‌های قضایی به محل سکونت متهمان که خارج از حوزه شهرستان (زنجان) بود اعزام شدند و در یک عملیات غافلگیرانه سارق و همدست وی را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: سارقان در بازجویی‌های انجام شده به سرقت خودرو از شهر الوند اعتراف و با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ک

 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار