مهم‌ترین حوادث امروز یکم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری قزوین بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی مأموران یگان امداد شهرستان قزوین در عوارضی آزاد راه قزوین -زنجان با هوشیاری و کنترل دقیق خودرو‌های عبوری، یک دستگاه خودرو سواری پراید حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک اقدام سریع آن را متوقف کردند.

سرهنگ حاجیان افزود: مأموران در بازرسی از خودرو ۲۰ کیلو گرم حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: مقابله با مواد مخدر نیازمند عزم همگانی است و از شهروندان خواست با پلیس در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

برگزاری جلسه ملاقات مردمی با رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا

سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: جلسه ملاقات مردمی با حضور رئیس و مسئولان سازمان، روز پنج شنبه ۶ تیرماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است، مشمولانی می‌توانند در برنامه ملاقات مردمی شرکت کنند که قبلا در خواست آنان در سامانه وظیفه عمومی ثبت شده و در فرآیند رسیدگی قرار گرفته باشد.

این جلسه بصورت همزمان در ادارات وظیفه عمومی سراسر کشور برگزار می‌شود و مشمولان و خانواده‌های آنان در صورت تمایل می‌توانند به سازمان وظیفه عمومی ناجا واقع در تهران، میدان سپاه و در استان قزوین به میدان ۲۲ بهمن کوچه شهدای ژاندارمری مراجعه کنند.

ورود غیر مجاز به حریم آزاد راه مرگ عابر ۶۰ ساله را رقم زد

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در لاین شمالی آزاد راه قزوین- کرج نرسیده به زیر گذر باورس، یک دستگاه نیسان با یک عابر پیاده ۶۰ ساله برخورد کرد که بر اثر این سانحه عابر پیاده جان باخت.

سرهنگ بیگلری افزود: کارشناسان پلیس راه نیمی از علت این تصادف را نقض ماده ۴ قانون ایمنی راه‌ها و تردد عابر پیاده در سطح آزاد راه‌ها و نیمی دیگر از آن را ایمن نکردن راه از سوی اداره راه و شهرسازی استان اعلام کردند.

سرهنگ بیگلری با اشاره به اینکه راننده نیسان پس از گذشت ساعاتی از تصادف خود را به کلانتری معرفی کرد از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی با توجه به جلو، تمرکز کامل، رعایت سرعت مطمئن و به دور از هرگونه عجله و شتاب و رانندگی قانونمند ازبروز چنین حوادث تلخی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.