در سفر مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به شهرستان گناباد، مهمترین معضلات فرهنگی و اجتماعی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

ضرورت توجه به معضلات فرهنگی و اجتماعی گنابادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در دیدار با فرماندار گناباد گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید دارند که در کنار پرداختن به مسائل فرهنگی موضوعات اجتماعی هم مورد توجه و حمایت این سازمان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: استاندار خراسان رضوی طرح مثلث اقتصادی را مطرح کرده که در جلساتی که صورت گرفته مقرر شده در جهت حمایت از رونق تولید و کمک به معیشت مردم همه دستگاه‌ها و ادارات استان همکاری لازم را در جهت تحقق این موضوع داشته باشند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: رویکرد جدید این سازمان ورود به موضوعات اقتصادی است و به مبلغین و روحانیون حمایت از این موضوع سفارش شده است.

صاحبقرانی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی گناباد در همه مناسبت‌های فرهنگی و مذهبی شهرستان حضور و فعالیت گسترد‌های دارد و با وجود اینکه گناباد شهر دانشجویی است و بیش از ۱۲۰۰۰ هزار دانشجو در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند فضای فرهنگی غنی در این شهر حاکم است.

قربانی فرماندار گناباد گفت: یکی از اقدامات قابل توجه سازمان تبلیغات اسلامی گناباد در تابستان امسال برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است که توانسته به خوبی این طرح را اجرا کند.

وی تصریح کرد: شهرستان گناباد دارای چهار حوزه علمیه فعال است که حوزه علمیه برادران با همکاری مرکز حفظ آثار و ارزش‌های اسلامی مدتی است که پیگیر دعوت از پیکر مطهر شهید گمنام جهت تشییع و تدفین در حوزه علمیه امام رضا (ع) گناباد است.

حجت الاسلام محمدرضا رحمانی رییس سازمان تبلیغات اسلامی گناباد گفت: همزمان با سفر صاحبقرانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ۲ خانه عالم در گناباد افتتاح میشود.

وی ادامه داد: مهمترین مشکل مبلغین در گناباد کمبود خانه عالم در برخی از روستا‌ها و نگهداری و تعمیر آنهاست. در مناسبتهایی، چون ماه محرم و ماه رمضان که روحانی و مبلغ بیشتری به گناباد می‌آیند، در بسیاری اوقات معذوریت‌ها و مشکلاتی فراهم میگردد که امیدواریم بزودی این مشکلات مرتفع شود.
 
انتهای پیام//م.پ
 

رفع کمبود خانه عالم در گناباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.