استاندار خراسان ر ضوی گفت:باید در شرایط فعلی مدیریت جهادی داشت و از فرصت ایجاد شده برای توسعه بهره برد.

اعازکار جدید هدفی برای رسیدن توسعه اقتصادیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بردسکن  گفت : لزوم تلاش مسئولان برای مشارکت بیش از پیش و هرچه فراگیرتر مردم در گفتمان نظام جمهوری اسلامی و انقلاب به منظور افزایش اعتماد عمومی در چارچوب اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در این استان هدف ما آغاز کاری جدید است.

وی افزود : اگر می‌خواهیم بیکاری به صفر برسد می‌بایست اتحاد داشته باشیم، زیرا می‌توان با هم افزایی انرژی‌ها مسیر توسعه را هموار کرد. در ذات انقلاب است لذا باید نقش‌ها مشخص شود تا از ظرفیت‌ها بهره ببریم.

وی تصریح کرد : سرمایه گذاران را مجاهدان اقتصادی هستند چه بسیارسرمایه‌های مادی به دلیل بی مهری به ثروت آفرینان، از استان خارج شده که باید برای جذب آن‌ها اقدام نمود.

وی افزود : سازندگی در خراسان رضوی با توجه به سرمایه معنوی امام رضا (ع) می‌بایست با تلاش همگانی بیش از پیش شتاب گیرد.

استاندار خراسان گفت : امروز همه مسئولان پای کار هستند و در این چارچوب تفاهمنامه معین‌های اقتصادی را امضا می‌کنند تا بیکار نداشته باشیم، زیرا با ایجاد کار و اشتغالزایی، آسیبب‌های اجتماعی کاهش می‌یابند و با فعالیت معین‌های اقتصادی حتی کسب و کار روستایی نیز رونق می‌گیرد.

وی افزود: هرجا مسئولان در اتاقشان به روی سرمایه گذاران باز باشد آنجا جذب سرمایه گذاری صورت می‌گیرد لذا مسئولان باید شبانه روز کار کنند و مدیریت جهادی داشته باشند.

وی افزود : در چارچوب اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی، بخش فرهنگی آن را به زودی فعال می‌کنیم.
 
وی تصریح کرد : باید در شرایط فعلی مدیریت جهادی داشت و از فرصت ایجاد شده برای توسعه بهره برد، زیرا هدف اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اجرای شعار "سال رونق تولید" با کمک فعالان منطقه است.

وی بیان کرد:  اقدامات بسیاری در حوزه زیرساخت‌ها صورت گرفته واینک در کشور امنیتی مطلوب داریم و دامنه نفوذ ایران در منطقه بی سابقه است و همچنین جمهوری اسلامی ایران طرفداران بسیاری دارد که حاضرند به عشق رهبر معظم انقلاب اسلامی و نظام جان نثاری کنند.

استاندار خراسان رضوی گفت: ظرف ۴۰ سال اخیر در کشور ما انتخابات بسیاری برگزار شده که در هیچ کشور دیگری سابقه نداشته  البته کاستی‌هایی هم داریم که اگر مردم را خودی تلفی کنیم و آنان به صداقت ما اعتماد کنند می‌توانیم کار‌های بزرگی انجام دهیم.

انتهای پیام// م.ی
 

لزوم تلاش مسئولان به منظور افزایش اعتماد عمومی و  توسعه اقتصادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.