پنج تفاهمنامه معین های اقتصادی فرهنگی با رویکرد مشارکتی با حضور استاندار این استان در شهرستان بردسکن به امضا رسید.

امضاء پنج  تفاهمنامه معین‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان بردسکن

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت:این تفاهمنامه‌ها با هدف توسعه و آبادانی شهرستان بردسکن از سوی پست بانک به عنوان معین توسعه اقتصادی بخش شهرآباد، شرکت آسیا بینالود به عنوان معین دهستان کوهپایه، شرکت کشت و صنعت انابد به عنوان معین دهستان صحرایی شهر انابد، شرکت فرش عرسین به عنوان معین دهستان کناردشت و شرکت معدن پارس به عنوان معین دهستان درونه بخش انابد امضا شده است.

وی افزود:۱۵ تفاهمنامه سرمایه گذاری در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و تولید با سرمایه گذاری ۶۶۸ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای هزار و ۴۲۲ نفر منعقد شده است
 
وی تصریح کرد: تاکنون ۷۱۰ طرح اقتصادی با هدف توسعه و آبادانی خراسان رضوی با سرمایه گذاری ۲۷۰ هزار میلیارد ریال و ۷۰۰ میلیون یورو به امضا رسیده که از این محل ۵۴ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد خواهد شد.

وی افزود: بر اساس طرح پیشنهادی استاندار خراسان رضوی موسوم به "مثلث توسعه اقتصادی" این استان به ۱۲ منطقه تقسیم شده تا با تعیین معین اقتصادی و جذب سرمایه برای هریک از این مناطق، رونق و آبادانی در منطقه افزایش یابد.

وی گفت : در طرح مثلث توسعه اقتصادی، سه ضلع نمایندگان مجلس شورای اسلامی، کارگزاران حکومت و سرمایه گذاران و کارآفرینان تعریف شده و ائمه جمعه نیز به عنوان ناظران عالی در این مثلث قرار گرفته اند.

انتهای خبر// م.ی
 

تفاهمنامه‌های معین  اقتصادی با هدف توسعه و آبادانی شهرستان بردسکن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.