استاندار اردبیل در پیامی از حضور تماشاگران و حمایت‌های مردم حسینی منطقه در مسابقات لیگ والیبال ملت‌های جهان تقدیر و تشکر کرد.

پیام تشکر استاندار اردبیل از حضور تماشاگران در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در پیامی از حضور تماشاگران و حمایت‌های مردم حسینی منطقه در مسابقات لیگ والیبال ملت‌های جهان تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری رویداد‌های ورزشی، یکی از ابزار‌های تاثیرگذار در تقویت همبستگی اجتماعی و وسیله مهم دیپلماسی عمومی کشور‌ها به شمار می‌رود. میزبانی هفته چهارم مسابقات لیگ والیبال ملت‌های جهان در استان اردبیل که با حمایت و حضور پرشور تماشاگران فهیم و تلاش ستودنی تمامی مبادی و عناصر دخیل به نحو احسن انجام شد نه تنها فرهنگ و پیشینه غنی اردبیل و ظرفیت استان در برگزاری مسابقات مشابه و مهم‌تر را ثابت نمود، بلکه اثرات و برکاتی مانند شناساندن ظرفیت‌های گردشگری و اقتصادی استان اردبیل به سایر جوامع را به عنوان لازمه حضور گردشگران و سرمایه گذاران به دنبال خواهد داشت.

این جانب از حضور تماشاگران و حمایت‌های مردم حسینی منطقه که الحق، شکوهی دیگر آفریدند، قدردانی و از درگاه پروردگار متعال برای همه ورزشکاران و قهرمانان عزیز ایران اسلامی سلامتی و موفقیت‌های روزافزون مسالت می‌نمایم.

انتهای پیام/ح

 

برچسب ها: اقتصادی ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.