به تازگی طراحی جدیدی از گوشی Nova ۵i Pro منتشر شده که اطلاعات تازه‌ای از ظاهر این دستگاه فاش می‌کند.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دیروز هوآوی از سری جدید نوا ۵ - Nova 5 در مراسمی که در چین برگزار شده بود رونمایی کرد. این خانواده جدید شامل نوا ۵، نوا 5i و نسخه Pro آن‌ها یعنی نوا ۵ پرو - Nova 5 Pro می‌شود. انتظار می‌رفت این غول چینی همان طور که در یکی از سایت‌های فناوری گفته شده بود در کنار این سه گوشی از نوا 5i پرو - Nova 5i Pro نیز رونمایی کند، اما این اتفاق نیفتاد و مثل این که تصاویر منتشر شده از آن نیز اشتباه بوده‌اند.

در تصاویری که از نوا 5i پرو منتشر شده بود صفحه نمایش این گوشی دارای یک ناچ معمولی، یک حسگر انگشت در پشت و چهار دوربین بود. از این چهار دوربین دو عدد از آن‌ها در جلو و دو عدد دیگر در پشت دستگاه قرار داشته است. تصویری که پیشتر از این دستگاه منتشر شده بود را در ادامه مشاهده می‌کنید:

.

طراحی جدید نوا 5i پرو

اما یک منبع معتبر الگویی از این گوشی هوآوی منتشر کرده است که با وجود تفاوت‌های زیادش با تصویری که در آن سایت فناوری منتشر شده بود، به نظر منطقی‌تر می‌آید. بر اساس این تصویر که در توئیتر منتشر شده صفحه نمایش نوا 5i پرو دارای یک حفره درون صفحه نمایش است. ما این گونه طراحی را در عضو دیگر این خانواده یعنی نوا 5i مشاهده می‌کنیم. علاوه بر این در این الگو دوربین چهارگانه‌ای دیده می‌شود که در یک ماژول مربعی شکل قرار دارد. این دوربین به وسیله یک فلش LED همراهی می‌شود. امنیت دستگاه نیز وظیفه حسگر اثر انگشتی است که در پشت گوشی قرار دارد. این الگو را در ادامه مشاهده می‌کنید:

.

البته مسئله‌ای که در جایگاه دوربین چهارگانه این دستگاه وجود دارد این است که برخلاف 5i در وسط دستگاه و بالای حسگر اثر انگشت قرار دارد. یکی دیگر از چیز‌های دیگری که می‌توانیم از مشاهده طراحی منتشر شده کشف کنیم جایگاه دکمه پاور و صدای دستگاه است که در سمت راست آن قرار دارند. همچنین جک هدفون و درگاه یو‌اس‌بی (که احتمالا Type-C است) در زیر گوشی قرار دارند.

قطعات سخت افزاری این دستگاه هنوز مانند یک راز باقی مانده‌اند و هنوز نمی‌دانیم که چه زمانی به صورت رسمی از آن رونمایی خواهد شد. اما همانطور که از پسوند Pro مشخص است باید منتظر تراشه قدرتمندتری نسبت به نوا 5i باشیم.

انتهای پیام/

اطلاعات جدید فاش شده از الگوی Nova 5i Pro

برچسب ها: فناوری ، هوآوی ، نوا 5
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار