تیم ملی والیبال والیبال برزیل در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال مقابل صربستان شکست خورد.

صربستان ۳ - برزیل ۲ / یا شکست سلسائو، ایران صدرنشین ماندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی والیبال برزیل و صربستان در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان یک دیدار جذاب و هیجانی نخستین شکست سلسائو در رقابت‌های لیگ جهانی امسال رقم خورد.  

برزیلی‌ها که در هر ۶ بازی گذشته خود به پیروزی رسیده بودند در این دیدار با نتیجه ۳ -۲ باختند تا صدر جدول را از دست بدهند. آن‌ها ست اول را عالی شروع کردند و ۲۵ - ۱۷ بردند، اما در ست دوم بازی ۲۵ - ۲۲ واگذار کردند تا دو تیم به تساوی برسند. برزیلی‌ها بازهم در ست سوم بهتر از حریف بودند و مشابه ست اول ۲۵ - ۱۷ ست را گرفتند، اما در ست‌های چهارم و پنجم به ترتیب با نتایج ۲۵ - ۲۰ و ۱۵ - ۱۲ شکست خوردند.

برزیل با این باخت  به دلیل امتیاز کمتر از ایران و روسیه در جایگاه سوم قرار گرفت و صربستان هم با این برد چند پله صعود کرد و به رتبه نهم رسید. با شکست برزیل در این بازی فارغ از نتیجه دیدار تیم‌های ملی والیبال فرانسه و آلمان صدرنشینی ایران قطعی است. فرانسه حتی در صورت برد و کسب ۳ امتیاز هم به دلیل ست‌هایی که بیشتر باخته در جایگاه پائین تری قرار می‌گیرد.  


بیشتر بخوانید:

برنامه روز نخست هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال

برنامه مسابقات تیم ملی ایران در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال

لیگ ملت‌های والیبال به صرف کانادا/ اولین ۳ امتیاز میزبانی در سالن ارومیه محقق می‌شود؟


انتهای پیام/ 

نتیجه دیدار تیم های ملی والیبال برزیل و صربستان 

برچسب ها: دنیای ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
دم صربستان گــــــــرم
آخرین اخبار