زمان عرضه و پیش‌نمایش جدیدی از بازی Doom منتشر شد

شرکت بتسدا با نمایش تریلر و گیم‌پلی جدید از بازی Doom، زمان عرضه این عنوان را نیز اعلام کرد.

زمان عرضه و پیش‌نمایش جدیدی از بازی Doom منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی‌های تیراندازی اول شخص به دلیل احساس واقعی که به گیمر‌ها می‌دهند همواره جزو عناوین پرفروش محسوب می‌شوند، مجموعه بازی Doom از استودیو Id Software یکی از برجسته‌ترین عناوین تیر‌اندازی اول شخص در تاریخ گیم به شمار می‌آید و دلیل آن وجود عناصر هیجان‌انگیز، موسیقی جذاب و تعهد بازی به خواسته طرفداران سبک تیر‌اندازی اول شخس است.

اولین نسخه این بازی در سال ۱۹۹۳ تولید شد، پس از آن پنج عنوان دیگر از سری Doom به ترتیب در سال‌های ۱۹۹۴، ۲۰۰۴، ۲۰۰۵، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ به بازار آمدند، دو عنوان اول توسط GT Interactive، دو عنوان دوم توسط اکتیویژن و دو عنوانی که توسط بتسدا عرضه شدند؛ و می‌تـوان گفت پس از سال ۲۰۱۲ و شروع انتشار بازی توسط بتسدا، کیفیت این عنوان نیز بسیار مورد توجه طرفداران قرار گرفت.

زمان عرضه و پیش‌نمایش جدیدی از بازی Doom منتشر شد

از سال گذشته، عنوان بعدی مجموعه Doom توسط بتسدا معرفی شد، این بازی با نام Doom Eternal در نمایشگاه E3، ۲۰۱۸ رونمایی شد، اما زمان عرضه و جزئیات کامل آن به طرفداران اعلام نشد، حال بتسدا در E3 امسال یک تریلر جدید برای عنوان Doom Eternal منتشر کرد، همچنین در ویدئویی نحوه حالت چند نفره بازی نیز به نمایش گذاشته شد و در آخر زمان عرضه این بازی ۲۲ نوامبر، اعلام شد.

ویدئو ۱

طراحان بازی در معرفی این عنوان اعلام کردند که در Doom Eternal شرارت به نهایت خود خواهد رسید، دنیا توسط شیاطین تسخیر شده و شما باید با تمامی آن‌ها مبارزه کرده و شکستشان دهید. همانند نسخه ۲۰۱۶ این بازی، در عنوان جدید نیز مجموعه گسترده‌ای از اسلحه‌های قدرتمند در اخیار گیمر قرا خواهد گرفت تا با آن‌ها بتواند بر دشمنان چیره شده و به پیروزی برسد. همچنین عناصری مانند طلسم و جادو نیز به عنوان نیرو حمله به بازیکن داده می‌شود و نیرو حمله تنها به اسلحه منتهی نمی‌شود.

زمان عرضه و پیش‌نمایش جدیدی از بازی Doom منتشر شد

زمان عرضه و پیش‌نمایش جدیدی از بازی Doom منتشر شد

نسبت به گذشته رنگ‌بندی و طراحی جهان بازی بهتر شده و از فضای تاریک آن کاسته شده است. موسیقی متن بازی نیز مانند گذشته پرهیجان و بانشاط خواهد بود جذابیت عبور از مراحل مختلف بازی را افزایش دهد. این بازی برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های رومیزی عرضه می‌شود.

بتسدا همچنین ویدئویی از نحوه گیم‌پلی بازی در حالت‌های بتل‌مود و جنگ چند نفره به نمایش گذاشت که در ادامه قابل مشاهده است.

ویدئو


بیشتر بخوانید: نینتندو از بازی Astral Chain رونمایی کرد


انتهای پیام/

زمان عرضه بازی Doom منتشر شد

برچسب ها: فناوری ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار