نمایشگاه E3 2019؛

نینتندو از بازی Astral Chain رونمایی کرد

شرکت نینتندو روز گذشته و در جریان کنفرانس رویداد E3 تریلر و تاریخ انتشار عنوان Astral Chain را اعلام کرد.

نینتندو از Astral Chain رونمایی کرد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته در جریان کنفرانس شرکت نینتندو در رویداد E3 تریلری از عنوان Astral Chain به نمایش گذاشته شد که در این تریلر تاریخ انتشار بازی Astral Chain نیز اعلام شد. این عنوان توسط شرکت Platinum Games ساخته شده است که در گذشته نیز عنوان Bayonetta را طراحی کرده بود. چیزی که از تریلر نمایش داده شده این بازی برداشت می‌شود، داشتن داستان و گیم‌پلی است که کاربر را غرق در خود می‌کند.

گیم‌پلی نمایش داده شده از این بازی نگاهی اجمالی به باز داشته است و شرکت سازنده سعی کرده است شدت و نحوه مبارزات بازی را به نمایش بگذارد. از این تریلرمی‌توان برداشت کرد گیمر در نقش یکی از دو سرباز نیرو‌های ویژه خواهد بود و با سلاحی عجیب که در اختیار دارد به مبارزه با موجودات فضایی می‌پردازد که به دلیل باز شدن دروازه‌های شهر وارد دنیای بازی شده‌اند. ابدای این تریلر هم نشان می‌دهد شهر و نقشه‌ای که داستان بازی در آن جریان دارد در حال نابودی است و هدف گیمر از مبارزه با موجودات عجیب بازی، محافظت از شهر است.

نینتندو از Astral Chain رونمایی کرد + فیلم

گیمر در ابتدای بازی امکان انتخاب یکی از دو شخصیت اصلی را خواهد داشت که پس از انتخاب هرکدام، یک روبات به عنوان یار کمکی در کنار او به مبارزه می‌پردازد. تریلر این بازی نشان داد که کاراکتر‌های عنوان Astral Chain چه در نقش دشمن و چه در نقش یار کمکی توانایی زدن ضربات ترکیبی را دارند و گیمر می‌تواند در طول بازی از این ضربات استفاده کند از طرفی هم باید مراقب حمله تیم دشمن و استفاده از این ضربات باشد.


بیشتر بخوانید: سگ‌های نگهبان جدید یوبیسافت در لندن + فیلم


از آنجایی که این عنوان در کنفرانس نینتندو معرفی شده است، قرار است به طور انحصاری در تاریخ ۳۰ آگوست سال جاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود.

انتهای پیام/

شرکت نینتندو تریلر بازی Astral Chain را نمایش داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار