اپل زمان عرضه Mac Pro را اعلام کرد

به تازگی یک پیام پاپ آپ در سایت رسمی اپل ظاهر می‌شود که از عرضه Mac Pro در ماه سپتامبر خبر می‌دهد.

اپل زمان عرضه Mac Pro را اعلام کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عرضه محصولات اپل در بیشتر مواقع طرفداران زیادی را به خود جذب می‌کند به همین دلیل بسیاری می‌خواهد از زمان دقیق آن‌ها باخبر شوند. این شرکت با ارائه محصولات با کیفیت در بیشتر مواقع کاربران خود را راضی نگه می‌دارند. اکنون مدتی است که این شرکت در حال طراحی مک پرو است و این دستگاه نیز مانند باقی محصولات آن طرفداران خاص خود را دارند. زمان عرضه مک پرو نیز برای طرفدارن آن مهم است.

به تازگی یک پیام پاپ آپ در سایت رسمی اپل وجود دارد که می‌گوید مک پرو - Mac Pro در ماه سپتامبر عرضه می‌شود. این تاریخ مشخص‌تر از بازه زمانی "پاییز" است که پیشتر اپل در رویداد WWDC اعلام کرده بود. هنگامی که شما گزینه "به من اطلاع بده - Notify Me" در بالای صفحه اپل را انتخاب می‌کنید، به شما اطلاع داده می‌شود که این دستگاه در سپتامبر عرضه می‌شود. در ادامه این پیام پاپ آپ را مشاهده می‌کنید:

اپل زمان عرضه Mac Pro را اعلام کرد


بیشتر بخوانید: اپل در رویداد توسعه دهندگان خود از چه محصولاتی رونمایی خواهد کرد؟ 


مشخص نیست که اطلاعاتی که جدید منتشر شده چقدر دقیق است. اگر شما به صفحه اختصاصی Mac Pro بروید و دکمه «به من اطلاع دهید» را بزنید پیامی برای شما باز می‌شود که می‌گوید این دستگاه در پاییز عرضه می‌شود. خبرگزاری‌های مختلف برای به دست آوردن اطلاعات دقیق‌تری از زمان عرضه این دستگاه هستند.

همراه با انتشار رسمی تاریخ عرضه این دستگاه ما انتظار داریم که اطلاعات بیشتری درباره قیمت آن نیز منتشر شود. ما این مسئله را می‌دانیم که قیمت پایه مک پرو از ۵۹۹۹ دلار شروع می‌شود، اما هنوز هیچ اطلاعات رسمی درباره قیمت پیکربندی پرمیوم آن منتشر نشده است. برآوردی‌های ما برای هزینه یک Mac Pro کاملا مجهز تقریبا ۳۵۰۰۰ دلار است.

انتهای پیام/

زمان تقریبی عرضه دستگاه جدید اپل مشخص شد

برچسب ها: فناوری ، اپل ، مک پرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار