همکاری کوالکام، سامسونگ و اینتل برای تولید پردازنده‌هایی قوی‌تر

سه شرکت بزرگ سامسونگ، کوالکام و اینتل برای تولید پردازنده‎‌هایی با قدرت و سرعت عملکردی بیشتر باهم همکاری می‌کنند.

همکاری کوالکام، سامسونگ و اینتل برای تولید پردازنده‌هایی قوی‌تربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که مدتی پیش شرکت انگلیسی طراحی پردازنده‌های هوشمند ARM از توقف همکاری خود با شرکت هوآوی خبر داد مسئولان این شرکت تصمیم گرفتند با همکاری بزرگ‌ترین شرکت‌های تواید تراشه مخصوص پردازنده در جهان، پردازشگرهایی قدرتمند را تولید کنند.


بیشتر بخوانید: فیسبوک، واتس‌‌اپ و اینستاگرام در آستانه قطع کامل ارتباط با هوآوی


شرکت ARM سال‌ها در زمینه تولید تراشه‌های هوشمند برای تلفن‌های همراه، تبلت‌ها، ساعت‌ها و بلندگو‌های هوشمند فعالیت می‌کند. رقیب اصلی این شرکت انگلیسی، شرکت اینتل است. حال این شرکت تصمیم گرفته است برای جبران کاهش سود خود در نتیجه قطع ارتباط با هوآوی، با جذب سرمایه‌گذاری‌هایی به مقدار ۶۵.۴ میلیون دلار پردازنده‌هایی جدید با همکاری سه شرکت سامسونگ، اینتل و کوالکام تولید کند.

شرکت آمریکایی کواکام با سابقه تولید و عرضه پردازنده‌های اسنپدراگون که در بخشی اعظمی از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های موجود در جهان استفاده شده است، می‌تواند شریکی بسیار قدرتمند در این پروژه باشد. همکاری این سه غول بزرگ فناوری به نوعی تحقق یک رویا در جهان است و با توجه به ظرفیت‌های موجود در این شرکت‌ها مطمئنا محصولات تولید در این پروژه از بالاترین کیفیت برخورددار خواهند بود.

به نظر می‌رسد پس از اجرایی شدن سیاست‌های دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا نه تنها شرکت‌های آمریکایی بلکه شرکت‌های اروپایی نیز به دلیل منافع مشترکی که با شرکاء بزرگ خود دارند به دنبال حذف ارتباطات و قرارداد‌های تجاری خود با هوآوی و همکاری گسترده‌تر با سایر شرکت‌ها هستند.

همکاری کوالکام، سامسونگ و اینتل برای تولید پردازنده‌هایی قوی‌تر

به طور حتم در این میان هوآوی تا حدی بسیار زیادی قربانی سیاست‌های غلط اقتصادی و تجاری رییس جمهور آمریکا است. هر چند ارزیابی‌ها نشان می‌دهد حتی در صورت قطع کامل ارتباط هوآوی با آمریکا و عدم فروش محصولات این شرکت در ایالات متحده آمریکا، هوآوی با فروش محصولات خود در بازار گسترده چین می‌تواند کاهش فروش را جبران کند، ولی این فروش نیازمند تولید محصولات با کیفیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برتر است. از همین رو باید دید مدیران هوآوی چگونه خود را با شرایط جدید تطبیق خواهند داد.

انتهای پیام/

تبعیت شرکت‌های اروپایی از سیاست‌های آمریکا در قبال هوآوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار