نمایشگاه E3 2019؛

بازی Ghost Recon Breakpoint؛ یوبی‌سافت از پروژه گران‌قیمت خود رونمایی کرد +فیلم

در کنفرانس شرکت یوبیسافت گیم‌پلی و تریلر جدید عنوان Ghost Recon Breakpoint نمایش داده شد.

گیم‌پلی بازی Ghost Recon Breakpoint نمایش داده شد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته کنفرانس شرکت یوبیسافت در مراسم E3 برگزار شد که در این مراسم تریلر یکی از عناوین بسیار پرطرفدار به نام Ghost Recon Breakpoint نمایش داده شد. این عنوان در گذشته، به طور کامل توسط یوبیسافت معرفی شده بود اما در روز گذشته گیم‌پلی جدیدی از این عنوان به نمایش گذاشته شد تا گیمرها بیشتر از پیش، با این عنوان آشنا شوند. در تریلر نمایش داده شده، شرکت یوبیسافت ظاهرا قصد داشت نشان دهد هوش مصنوعی به کار رفته در این نسخه از بازی پیشرفت چشم‌گیری نسبت به نسخه قبلی داشته است.

در بخش داستانی نیز گیمر به همراه تیم خود ماموریت‌ها را طی خواهد کرد که تیم کاربر نیز از هوش مصنوعی قدرتمندی استفاده می‌کند. این هوش مصنوعی قرار است بازی را در وضعیت واقع گرایانه‌تری قرار دهد که باعث می‌شود تجربه بازی بسیار لذت‌ بخش‌تر شود. نسخه آزمایشی این عنوان قرار است در شهریور ماه سال جاری در دسترس قرار گیرد تا گیمرها از این طریق با محیط بازی بیشتر آشنا شوند.

گیم‌پلی بازی Ghost Recon Breakpoint نمایش داده شد + فیلم

با اعلام شرکت یوبیسافت گیمرهایی که قصد دریافت نسخه آزمایشی این بازی را داردند می‌توانند از هم اکنون به وب سایت این بازی مراجعه کنند و با ثبت نام برای نسخه آزمایشی عنوان Ghost Recon Breakpoint این نسخه را به محض انتشار دریافت کنند. این نسخه آزمایشی هم مانند سایر نسخه‌های آزمایشی شرکت یوبیسافت به صورت رایگان عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: گیم‌پلی جدید بازی Masquerade - Bloodlines 2 نمایش داده شد +فیلم


در این عنوان Jon Bernthal بازیگر مشهور سریال Punisher نیز به عنوان شخصیت اصلی ایفای نقش کرده است. این بازیگر در ابتدای تریلر نشان داده می‌شود با هم تیمی‌هایش شروع به صحبت می‌کند و فرماندهی گروهی را بر عهده دارد که گیمر باید با آن‌ها مقابله کند. در تریلر منتشر شده به نظر می‌رسد در عنوان Breakpoint از همان گیم‌پلی نسخه قبلی استفاده شده است و شرکت یوبیسافت فقط سعی کرده است این گیم‌پلی را بهبود بخشد. قرار است عنوان مذکور در اکتبر سال جاری برای کنسول‌های Xbox One ، PS4 و پلتفرم کامپیوتر منتشر شود.

در ادامه گیم‌پلی منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

در ادامه تریلر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

تریلر و گیم‌پلی جدید بازی Ghost Recon Breakpoint

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار