نمایشگاه E3 2019؛

گیم‌پلی جدید بازی Masquerade - Bloodlines 2 نمایش داده شد +فیلم

عنوان Masquerade - Bloodlines 2 با گیم‌پلی جدید در کنفرانس PC Gaming معرفی شد.

گیم‌پلی جدید بازی Masquerade - Bloodlines 2 نمایش داده شد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته کنفرانس بازی‌های رایانه‌های شخصی مراسم E3 برگزار شد که عناوین مطرح و پرطرفداری در این کنفرانس معرفی شدند. یکی از این عناوین که در مراسم اولین تریلر از آن به نمایش گذاشته شد، عنوان Masquerade - Bloodlines 2 بود. این عنوان قرار است جانشین نسخه اول خود که The Masquerade – Bloodlines نام دارد و در سال ۲۰۰۴ وارد بازار شد، شود.

در این عنوان گیمر، در نقش یک خون آشام که در شهر ساتل سرگردن است قرار می‌گیرد. سازنده این بای اعلام کرده است داستان این بازی سراسر کشمکش و درگیری است و گیمر در این عنوان مبارزات سریع و غیر قابل پیش بینی را تجربه خواهد کرد. داستان بازی از آن‌جا شروع خواهد شد که در شهر سیاتل انقلابی به نام قیام ومپایری رخ داده است و گیمر در نقش خون آشامی تازه وارد داستان بازی خواهد شد. به دلیل این انقلاب بین سایر خون آشام‌ها جنگی رخ داده است که گیمر برای زنده ماندن در این نبرد، باید به یکی از قبیله‌های خون آشام‌ها بپیوندد.

گیم‌پلی جدید بازی Masquerade - Bloodlines 2 نمایش داده شد + فیلم

گیمر در یان بازی دائما در خیابان‌ها به دنبال شکار برای خود است و با دیدن اولین انسان، به سمت او حمله خواهد کرد. تریلر نمایش داده شده از این بازی به معنای واقعی نشان داد عنوان مذکور عنوانی غول‌پیکر در سبک RPG خواهد بود. گیمر در هر قسمت از بازی با افرادی مواجه خواهد شد که در گفتگو با این افراد حق انتخاب دارد و در صورت انتخاب هر جمله‌ای در طول بازی، داستان عنوان نیز متناسب با همان جمله تغییر خواهد کرد.

عنوان Bloodline 2 ترکیبی از عنوانی در سبک تیراندازی و نبرد تن به تن است و گیمر در این بازی علاوه بر تفنگ، امکان استفاده از اسلحه‎‍‌های سرد نظیر چوب بیس بال را نیز دارد. یکی از توانایی‌های ومپایر‌ها که موجوداتی کاملا خیالی هستند؛ رزونانس نام دارد که به وسیله آن می‌توانند احساسات شکار خود را تشخیص دهند و در بازی Bloodline 2 نیز از این توانایی استفاده شده است و گیمر در هنگام دیدن دشمن خود می‌تواند وضعیت او را تشخیص دهد. این عنوان قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر عرضه شود.

در ادامه تریلر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

گیم‌پلی جدید بازی Masquerade - Bloodlines 2 منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار