سگ‌های نگهبان جدید یوبیسافت در لندن + فیلم

یوبیسافت در کنفرانس خود گیم‌پلی و تاریخ انتشار عنوان Watch Dogs Legion را اعلام کرد.

هکرهای یوبیسافت به لندن می‌آیند + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان کنفرانس یوبیسافت که در مراسم E3 برگزار شد چند بازی پرطرفدار از سوی این شرکت معرفی شد که یکی از آن‌ها عنوان Watch Dogs Legion بود. شایعاتی درباره این عنوان در گذشته‌ای نه چندان دور مبنی بر اینکه بازی مذکور در شهر اندن جریان خواهد داشت منتشر شد. شرکت یوبیسافت تا قبل از برگزاری کنفرانس خود در رویداد  E3 واکنشی به این شایعه نداده بود اما اکنون با نمایش گیم‌پلی عنوان Watch Dogs Legion مشخص شد شایعه پخش شده در فضای مجازی حقیقت دارد.

در ابتدای گیم‌پلی نمایش داده شده اعلام شد شهر لندن دچار آشوبی شده است که مقصر اصلی آن دولت مردان شهر لندن هستند از طرفی هم باید گفت این شهر در دنیای آینده جریان دارد و سال‌های آینده لندن را روایت می‌کند. دراین عنوان چند شخصیت وجود دارد و گیمر می‌تواند کاراکتر دلخواهد خود را انتخاب کند؛ همچنین آینده هر شخصیت در دستان گمر خواهد بود.

هکرهای یوبیسافت به لندن می‌آیند + فیلم

گیم‌پلی بازی Watch Dogs Legion با معرفی کاراکتری به نام یان شروع می‌شود که با دستگاهی که در اختیار دارد می‌تواند روی اجسام و یا آدم‌ها تاثیر بگذارد. او پس از درگیری با پهپادی کشته می‌شود که پس از مرگ او، بازی به سرعت به منوی شخصیت‌ها منتقل می‌شود و شخصیتی در قالب یک پیرزن در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. این پیرزن هم رباتی در اختیار دارد که به کمک این ربات وارد سیستم امنیتی شهر لندن می‌شود و پس از انجام ماموریت خود با سوار شدن به اتوبوسی از محل انجام ماموریتش فرار می‌کند.


بیشتر بخوانید: بازی Ghost Recon Breakpoint؛ یوبی‌سافت از پروژه گران‌قیمت خود رونمایی کرد +فیلم


این شخصیت هم جای خود را به شخصیت دیگیری می‌دهد که برای نجات شخصیت اصلی داستان که جیمی است تلاش می‌کند. کاربر پس از نجات دادن جیمی از مرحله اولیه و نمایشی بازی عبور کرده و وارد داستان اصلی بازی می‎‌شود. هدف اصلی گیمر در این بازی ساخت گروهی برای مقاومت بر علیه استبداد رژیم حاکم بر شهر لندن است.

این عنوان قرار است در ۶ مارس ۲۰۲۰ برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر منتشر شود. 

در ادامه گیم‌پلی منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

گیم‌پلی جدید بازی Watch Dogs Legion منتشر شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار