نمایشگاه E3 2019؛

تجربه جدیدی از فوتبال در بازی PES 20 +فیلم

شرکت کونامی در کنفرانس خود نسخه جدید بازی PES را با نمایش تریلری معرفی کرد.

معرفی جدیدترین نسخه PES + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته شرکت بزرگ کونامی در جریان کنفرانس E3 خود نسخه جدید سری PES را به طور رسمی معرفی کرد. این شرکت نسخه جدید سری PES را درحالی معرفی کرد که نام این عنوان را به eFootball PES 2020 تغییر داده یود با این کار باعث تعجب بسیاری از افراد حاضر در جلسه شد.

تریلر این عنوان با محوریت بازی لیونل مسی نمایش داده شد که بخش تعجب برانگیز این تریلر وجود رونالدینیو در نسخه جدید PES است. طبق تریلر منتشر شده، این عنوان قرار است در دو نسخه معمولی و Legend Edition عرضه شود که در نسخه Legend Edition، رونالدینیو ۲۰۱۹ و مسی برای ۱۰ بازی در بخش MyClub در اختیار گیمر خواهد بود و پس از آن گیمر باید از طریق به دست آوردن امتیاز، این دو بازیکن را در تیم خود داشته باشد. نسخه Legend Edition تنها به صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد و برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد. همچنین گیمر با تهیه نسخه دیجیتالی ۱۰۰۰ سکه و همچنین بازیکن Andrés Iniesta را برای بخش MyClub دریافت خواهد کرد.

معرفی جدیدترین نسخه PES + فیلم

از تغییرات بسیار عمده‌ی این نسخه از بازی می‌توان به بهبود عملکرد بخش مستر لیگ بازی اشاره کرد؛ در این بخش سیستم انتخاب دیالوگ اضافه شده است که گیمر می‌تواند با انتخاب هر گفت‌وگو مسیر داستان بازی را تغییر دهد. در این بخش گیمر امکان شخصی‌سازی کاراکتر خود به عنوان مربی تیم را دارد همچنین گیمر می‌تواند از کاراکتر آماده مربی‌هایی مثل مارادونا و یا یوهان کرایف استفاده کند.


بیشتر بخوانید: نینتندو از بازی Astral Chain رونمایی کرد


در این نسخه از بازی شرکت کونامی سعی کرده است سیستم کنترل توپ و سیستم دفاعی بازیکنان را بهبود بخشد همچنین بازیکنان در این نسخه رفتاری طبیعی‌تر نسبت به نسخه قبلی این بازی از خود نشان می‌دهند. کونامی در eFootball PES 2020 حالت جدید Matchday را نیز اضافه کرده است که در آن رویدادهای جدید قرار داده می‌شود و قرار است در این حالت بین گیمرها مسابقه برگزار شود.

این عنوان قرار اسا در ۱۰ سپتامبر سال جاری برای کنسول‌ها PS4 ، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر منتشر شود و گیمرها از هم اکنون می‌توانند این عنوان را پیش خرید کنند.

در ادامه تریلر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید: 

انتهای پیام/

نسخه جدید سری PES معرفی شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار