نمایشگاه E3 2019؛

نسخه ریمستر شده بازی Ni No Kuni: Wrath of the White Witch به سوییچ آمد + فیلم

شرکت نینتندو گیم‌پلی نسخه ریمستر شده عنوان Ni No Kuni: Wrath of the White Witch را در کنفرانس خود به نمایش گذاشت.

نسخه ریمستر شده بازی Ni No Kuni: Wrath of the White Witch به سوییچ آمد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کنفرانس دیروز شرکت نینتندو میزبان عناوین بسیار پرطرفداری بود که شرکت Bandai Namco یکی از این عناوین را با نام Ni No Kuni: Wrath of the White Witch remastered و با نمایش گیم‌پلی آن معرفی کرد. این نسخه ریمستر شده دارای رزولوشن ۱۰۸۰ و فرکانس ۶۰fps در کنسول PS4 خواهد بود. همچنین گیمر‌های کنسول PS4 PRO می‌توانند این عنوان را با رزولوشن ۱۴۴۰ و یا 4K تجربه کنند.

این درحالی است که گیمر‌های سوییچ می‌توانند عنوان مذکور را تنها با فرکانس ۳۰fps و رزولوشن ۷۲۰ اجرا کنند. قابل ذکر است که این رزولوشن با قرار دادن کنسول در داک و یا در حالت دستی، تغییر نخواهد کرد و مقدار آن ثابت خواهد ماند.

داستان این عنوان روایتگر جوانی است به نام الیور که برای پیدا کردن مادر خود به سرزمینی جادویی سفر می‌کند. مبارزات این بازی در سبک Pokemon است و گیمر در طول داستان بازی با موجودات عجیب و غریب زیادی رو به رو می‌شود که هنگام مواجه با آن‌ها امکان حمله و درگیری و یا امکان صحبت کردن دارد. گیمر در صورت صحبت کردن با این موجودات می‌تواند آن‌ها را وارد تیم خود کند و در هنگامی درگیری‌ها از هم تیمی‌های خود کمک بگیرد.

نسخه ریمستر شده بازی Ni No Kuni: Wrath of the White Witch به سوییچ آمد + فیلم

این عنوان نظر بسیاری از منتقدان را با نمایش گیم‌پلی خود جذب کرد و بسیاری اعلام کردند این عنوان به دلیل داشتن دنیایی جهان‌باز، و داشتن انتخاب‌های متعدد و امکانات زیاد، در طول بازی باعث بالا رفتن جذابیت این عنوان شده است. عده نیز از این بازی با عنوان RPG بزرگ یاد کرده‌اند و اعلام کردند گیمر با ورود به این بازی نمی‌تواند از آن جدا شود.


بیشتر بخوانید: تجربه جدیدی از فوتبال در بازی PES 20 +فیلم


عنوان Ni No Kuni: Wrath of the White Witch remastered قرار است در تاریخ ۲۰ سپتامبر برای کنسول PS4 و پلتفرم کامپیوتر عرضه و برای کنسول سوییچ نیز در ۲۹ سپتامبر عرضه خواهد شد. در ادامه گیم‌پلی منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

بازی Ni No Kuni: Wrath of the White Witch remastered معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار