لزوم احداث صنایع تبدیلی با اتکاء به پتانسیل‌های کشاورزی

فرماندار ماکو گفت:احداث صنایع تبدیلی با اتکاء به پتانسیل‌های کشاورزی و امکان صادرات محصولات تولیدی با توجه به مزایای منطقه آزاد می‌تواند موجب توسعه همه جانبه شهرستان ماکو شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، بمناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، رئیس جهاد کشاورزی بهمراه روسای منابع طبیعی و آبخیزداری، امور عشایری، تعاونی روستایی و شرکت غله و خدمات بازرگانی ماکو با عباسی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

حسین عباسی در این دیدار با تبریک هفته جهاد کشاورزی گفت:جهاد کشاورزی یکی از نهاد‌های انقلابی است که از جایگاه والایی در بین مردم برخوردار است و این سرمایه ارزشمندی برای مجموعه کارکنان آن دستگاه محسوب می‌شود.

فرماندار ماکو با اشاره به ظرفیت‌های منطقه آزاد ماکو گفت:احداث صنایع تبدیلی با اتکاء به پتانسیل‌های کشاورزی و امکان صادرات محصولات تولیدی با توجه به مزایای منطقه آزاد می‌تواند موجب توسعه همه جانبه شهرستان شود.
 
وی با تاکید بر تقویت نقاط قوت و تلاش برای ترویج شیوه‌های نوین کشاورزی گفت: هدف و رویکرد دولت توسعه و آبادانی مناطق روستایی است و دستگاه‌های متولی می‌توانندبا آگاه سازی نسبت بهره برداری مناسب از منابع و سرمایه‌های ملی و افزایش تولیدات و بهبود کیفیت آن به تحقق برنامه‌های دولت کمک نمایند.
 
انتهای پیام/م

 

گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی در ماکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.