دبیر فدراسیون وزنه برداری به حواشی اخیر درخصوص کنار رفتنش از فدراسیون وزنه برداری واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی جوانان وزنه برداری ایران قهرمان بازی‌های جهانی فیجی شد و امروز (سه‌شنبه) به تهران بازگشت. تیم ایران در این بازی‌ها در جدول امتیازی با ۶۲۲ امتیاز و بالاتر از کشور‌های آمریکا و ژاپن بر سکوی نخست ایستاد.

اما محسن بیرانوند که در این بازی‌ها به عنوان سرمربی تیم ملی هدایت جوانان وزنه برداری را برعهده گرفته بود در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: خدا را شکر به هر ترتیبی بود توانستیم قرمان بازی‌ها شویم و این کار را برای چهارمین بار تکرار کنیم.

او درباره اینکه پیش از مسابقات کارشناسان وزنه برداری شانس بالایی برای علی داوودی ملی پوش دسته +۱۰۹ کیلوگرم قائل بودند، اما او به رتبه‌ی دوم در این وزن بسنده کرد، تصریح کرد: داوودی به تازگی از بازی‌های آسیایی برگشته بود. فاصله زیادی برای ریکاوری در این بازی‌ها را پیدا نکرد. داوودی به زمان بیشتری برای بازی‌های جهانی نیاز داشت. البته که قهرمانی ایران ارزش بالاتری برای مان در این بازی‌ها داشت.

در حین برگزاری بازی‌ها نامه‌ای از سوی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزارت ورزش و جوانان ارسال شده بود که در آن نمایندگان خواستار برکناری بیرانوند از دبیریِ فدراسیون وزنه برداری شده بودند که در این باره او اظهار کرد: واقعا در این باره نمی‌دانم چه باید گفت. ما در حین بازی‌ها توجهی به حواشی نداشتیم. این داستان‌ها تاثیری نیز در روند مان نداشت. هرچند اگر وزارت ورزش و جوانان می‌خواهد من را از دبیریِ فدراسیون برکنار کند، بسم الله! من آماده هر اتفاقی هستم.

لازم به ذکر است که یکی از نمایندگان مجلس که اسم و امضای او در نامه مذکور آورده شده است، پیش از این از جعلی بودن امضا و دست خط خود خبر داده است.


بیشتر بخوانید:

انوشیروانی: انتقاد از کادر فنی تیم ملی جوانان درست نیست/ بهتر بود بدنه‌ی فدراسیون بعد از مرادی تغییر می‌کرد

ارتباط فدراسیون وزنه برداری با همایش پیشکسوتان تکذیب شد

ملی پوش ۱۶ ساله ایرانی بهترین وزنه بردار جوان جهان شد


انتهای پیام/

صحبت های بیرانوند در بازگشت از فیجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار