علی داوودی و علیرضا یوسفی یک مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز برای وزنه برداری ایران کسب کردند.

یک مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز سهم ایران در روز آخر مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین روز از مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان در فیجی علیرضا یوسفی و علی داوودی ۲ وزنه بردار دسته فوق سنگین ایران روی تخته رفتند. در این روز از بازی‌ها ابتدا علیرضا یوسفی در اولین حرکت یک ضرب خود وزنه‌ی ۱۵۶ کیلوگرمی را مهار کرد و در دومین حرکت خود موفق شد وزنه ۱۶۳ کیلویی را بالای سر ببرد. یوسفی در آخرین حرکت یک‌ضرب خود وزنه ۱۷۱ کیلویی را نیز بالای سر  برد.  

علی داوودی دیگر وزنه بردار ایرانی در این وزن در اولین حرکت یک‌ضرب خود ابتدا وزنه ۱۸۰ کیلویی را مهار کرد، اما در دومین حرکت خود در مهار وزنه‌ی ۱۹۱ کیلویی موفق ظاهر نشد تا با ۳ چراغ قرمز از سوی داوران مواجه شود. اما بعد از ۲ دقیقه استراحت وزنه ۱۹۳ کیلویی را مهار کرد و مدال طلای یک ضرب در دسته فوق سنگین را به دست آورد. به این ترتیب یوسفی دیگر وزنه برداری ایرانی در مرحله یک ضرب چهارم شد.

اما در بخش دو ضرب ابتدا یوسفی وزنه ۲۱۲ کیلویی را بالای سر برد تا حداقل مدال برنز خود در دوضرب را قطعی کند. بعد از او علی داوودی روی تخته رفت تا در اولین حرکت دوضرب خود سراغ وزنه ۲۲۵ کیلویی برود که البته در مهار آن ناموفق ظاهر شد. اما یوسفی در دوین حرکت خود وزنه ۲۲۵ کیلویی ر ا بالای سر برد تا داوودی مجددا برای مهار این وزنه تلاش کند که این بار داوودی این وزنه را نیز مهار کرد.

در سومین حرک دوضرب ابتدا یوسفی وزنه ۲۳۳ کیلویی را انداخت وپس از او نیز داوودی در مهار این وزنه ناموفق ظاهر شد. به این ترتیب در دوضرب یوسفی به مدال نقره و داوودی به مدال برنز دست یافقت. اما در مجموع داوودی مدال نقره و یوسفی به برنز دست پیدا کرد.


بیشتر بخوانید:

ادامه‌ی غیبت‌های آقای حاشیه در تمرین تیم ملی/ رستمی راه زمین خوردن را ادامه می‌دهد؟

کسب ۳ مدال برنز برای کاروان ایران در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان

عضو فراکسیون ورزش مجلس: قرار نیست وزیر طبق خواسته نمایندگان اقدامی انجام دهد


انتهای پیام/

مدال طلا برای وزنه بردار ایرانی در مسابقات قهرمانی جوانان جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار