سجاد انوشیروانی به حواشی اخیری که در فدراسیون وزنه برداری رخ داده است، واکنش نشان داد.

سجاد انوشیروانی پیشکسوت  وزنه برداری کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص قهرمانی تیم ملی جوانان وزنه برداری ایران در مسابقات جهانیِ فیجی اظهار کرد: قهرمانی جوانان ایرانی در این مسابقات برای چهارمین سال متوالی جای تبریک دارد. من هم به نوبه‌ی خودم این قهرمانی را به جامعه ورزش، و به خصوص اهالی وزنه برداری ایران تبریک می‌گویم.

جوانان مان الماس‌هایی هستند که هنوز تراش کامل نخورده‌اند

دارنده مدال الپیک وزنه‌برداری افزود: با توجه به مشکلاتی که در بحث اعزام ملی پوشان به مسابقات جهانی فیجی وجود داشت و استرسی هم که به وزنه برداران وارد شد، به نظر من بد کار نکردیم و جوانان مان نشان دادند که می‌توانند در آینده سرمایه‌های گران‌بهایی باشند  و می‌توانند بعد‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند و باید روی این وزنه برداران سرمایه گذاری شود. چرا که این بچه‌ها مثل یک الماس ارزشمند هستند که هنوز تراش کامل را نخورده اند تا در میادین بزرگتر افتخارات ارزشمندتری را کسب کنند.    

انوشیروانی: انتقاد از کادر فنی تیم ملی جوانان درست نیست/ بهتر بود بدنه‌ی فدراسیون بعد از مرادی تغییر می‌کرد

انتقاد‌ها از کادر فنی جوانان را درست نمی‌بینم

سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری درباره انتقاد‌هایی که از کادر فنی تیم ملی جوانان در خصوص وزنه‌های انتخابی برای علی داوودی ملی پوش دسته ۱۰۹+ کیلوگرم در روز  آخر شده است، خاطرنشان کرد: ابتدا باید گفت وقتی در آن لحظه جای مربیان تیم نیستیم، نمی‌توانیم اظهار نظر کنیم. شاید بعد‌ها بتوانیم این موضوع را بررسی کنیم، اما با توجه به حضور یک مربی با تجربه مثل جوانمردی در این تیم قطعا بهترین تصمیم‌ها برای انتخاب وزنه‌ها صورت گرفته است.

حق نمایندگان است که به وزنه برداری وارد شوند

انوشیروانی درباره نامه اخیری که گفته می‌شد از سوی نمایندگان مجلس به وزارت ورزش رسیده است و در آن نمایندکان به انتخابات فدراسیون ورود کرده اند، تصریح کرد: ورود کردن نمایندگان در مشکلات مردم و جامعه همواره سابقه داشته است. این موضوع هم جزیی از مشکلات است و نمایندگان مجلس نیز قانون گذار هستند و می‌توانند از مفاد قانون‌هایی که خودشان تصویب کرده اند، دفاع کنند. این حق طبیعی نمایندگان بود که وارد این بحث شوند. البته که من فکر می‌کنم کمی هم دیر این ماجرا توسط نمایندگان عنوان شد.

مجمع انتخابات وزنه‌برداری در سلامت کامل برگزار می‌شود

انوشیروانی که از کاندیدهای انتخابات فدراسیون وزنه برداری است، ادامه داد: ما باید قبول کنیم که وزارت ورزش بهترین تصمیم را می‌گیرد و همانطور هم که دیدید در پایان ریاست مرادی یک شخص با تجربه را برای سرپرستی این فدراسیون انتخاب کرده است. این دلیل محکمی است برای برگزاری سالم مجمع انتخاباتی که این نیز مورد پسندیده‌ای است.

انوشیروانی: انتقاد از کادر فنی تیم ملی جوانان درست نیست/ بهتر بود بدنه‌ی فدراسیون بعد از مرادی تغییر می‌کرد

بدنه فدراسیون باید بعد از کنار رفتن مرادی به کارشان پایان می‌دادند

انوشیروانی در خصوص تفاوت مجمع انتخاباتی فدراسیون‌های کشتی و وزنه برداری تاکید کرد: من فکر می‌کنم سیستمی که قبلا در فدراسیون وزنه برداری کار می‌کرده است با پایان دوره ۴ ساله مدیریت مرادی، کارشان هم به پایان رسیده است. البته حرف من شامل کارمندان و آن افرادی که به صورت قراردادی با فدراسیون کار می‌کنند، نمی‌شود. اما منتخب‌های فدراسیون با پایان دوره ۴ ساله باید کارشان هم تمام می‌شد. الآن در کشتی ببینید وقتی که رسول خادم قبل از تمام شدن دوره ۴ ساله اش از فدراسیون کنار رفته دیگر نیازی نیست که اعضای فدراسیون هم مثل او بروند، چون هنوز دوره شان تمام نشده است. پس طبق قانون دوستانی که در کنار رئیس فدراسیون وزنه برداری حضور داشتند و  توسط مدیر این مجموعه  انتصاب شده اند طبیعتا دوره حضورشان در فدراسیون به پایان رسیده است. امیدوارم تا فضای عادلانه‌ای که همه اهالی وزنه برداری به دنبال آن هستند تحقق یابد.


بیشتر بخوانید: 

خسروی: قانون می‌گوید بیرانوند دبیر مجمع انتخابات فدراسیون وزنه برداری است

ارتباط فدراسیون وزنه برداری با همایش پیشکسوتان تکذیب شد

انوشیروانی به ائتلاف رضازاده و باقری پیوست


انتهی پیام/

صحبت های انوشیروانی درباره حواشی اخیر در وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار