وزیر ورزش و جوانان گفت: رشته کاراته به المپیک ۲۰۲۰ توکیو اضافه شده است و امیدواریم کاراته کا‌های ایرانی در این رویداد مهم ورزشی بتوانند کسب مدال کنند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در دیدار ورزشکاران و مسئولان ورزشی کشور با یادگار امام (ره)، اظهار کرد: از نظرات یادگار امام در مسائل مختلف ورزشی استفاده می کنیم زیرا ایشان یک کارشناس ورزشی است که همه ی رویدادها را دنبال می‌کند و همواره از ورزش و ورزشکاران کشور حمایت می کند.

وزیر ورزش در ادامه بیان کرد: در این مراسم با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردیم و عهد کردیم که رهروان خوبی برای امام راحل باشیم.

سلطانی فر افزود: اعضای تیم والیبال که خدا را شکر این روزها نتایج خوبی می گیرند یک توپی امضا کردند و به عنوان یادگار تقدیم یادگار امام کردند. امیدواریم که این پیوند و ارتباط ادامه دار باشد و توسعه پیدا کند و بتوانیم با استفاده از رهنمودهای امام در مسیر رشد و توسعه ورزش کشور و افتخار آفرینی در میادین ورزشی گام برداریم.

ًٌٍوی درباره وضعیت رشته‌های المپیکی در فاصله یکسال مانده به آغاز این تورنمنت مهم ورزشی گفت: ما در ۱۶ دوره المپیکی که شرکت کردیم تنها در چهار رشته کشتی، تکواندو، وزنه برداری و تک مدال احسان حدادی در دو و میدانی موفق شدیم مدال بگیریم. رشته کاراته نیز به المپیک ۲۰۲۰ توکیو اضافه شده و با توجه به این که در کاراته جزو ۳، ۴ کشور برتر دنیا هستیم، بسیار امیدواریم که سهمیه‌های این رشته را بگیریم و در این رویداد مهم، ورزشکاران ما بتوانند روی سکو بروند و چند مدال خوش رنگ کسب کنند. ضمن این که ورزشکاران ما در رشته‌های شمشیر بازی، تیراندازی و قایقرانی تلاش می‌کنند سهمیه المپیک را کسب کنند تا انشالله آن‌ها را هم در المپیک روی سکو ببینیم.


بیشتر بخوانید

درخواست کاپیتان تیم نساجی از وزیر ورزش

تاج: ویلموتس دوره‌ی طلایی برای تیم ملی بلژیک رقم زده است/ امیدوارم همه از این انتخاب راضی باشند

شایعه افطاری سلطانی فر به نمایندگان مجلس و لغو استیضاح


انتهای پیام/

اظهارات سلطانی فر در دیدار با سید حسن خمینی

برچسب ها: کاراته ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار