۲ تن از نمایندگان مجلس از احتمال جدی نبودن بحث استیضاح وزیر ورزش و جوانان خبر دادند.

شایعه افطاری سلطانی فر به نمایندگان مجلس و لغو استیضاحعلی رضا سلیمی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در مورد شایعه افطاری سلطانی فر به برخی نمایندگان خانه ملت گفت:

مهمانی افطاری سلطانی فر برای نمایند گان مجلس را من هم شنیده ام اما صحت آن را نمی دانم اما در این مورد باید بررسی کنم.

وی ادامه داد: با این شرایط بحث استیضاح وزیر ورزش و جوانان جدی نیست و طبق اطلاع من برخی از نمایندگان امضای خود را پس گرفته اند.

شیویاری: اگر نمایند گان بعد از افطاری سلطانی فر امضایشان را پس بگیرند غیر اخلاقی است/ پس گرفتن امضا حق نماینده مجلس است

شیویاری نماینده شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد استیضاح وزیر ورزش و جوانان گفت: بعد از توضیحات وزیر ورزش و جوانان طبیعی است که برخی از نمایندگان امضای خود را برای استیضاح پس بگیرند و این حق نمایند گان و از وظایف قانونی آنهاست که در صورت قانع شدن باید امضای خود را پس بگیرند.

وی در مورد رابطه پس گرفتن امضای برخی نمایندگان پس از افطاری سلطانی فر گفت: باید دید برخی از نمانیدگان بعد از مراسم افطاری امضای خود را پس گرفته اند یا خیر ؟ به هر حال بنده سعی می کنم در اینگونه مجالس که بوی لابی می دهد حضور نداشته باشم و بعید می دانم این مراسم ارتباطی به پس گرفتن امضا ها داشته باشد البته من هم امضای خود را پس گرفتم اما همان دو روز اول و بعد از جلسه با سلطانی فر و پاسخ های او در مورد حوزه شهری میانه قانع شدم و امضایم را پس گرفتم.


بیشتر بخوانید:

حسن‌نژاد: طرح استیضاح سلطانی‌فر اعلام وصول نشد/ عذرخواهی بابت قصور در عملکرد وزیران باید علنی باشد نه زبانی/ سرمان برود امضایمان را پس نمی‌گیریم


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار