سرپرست فدراسیون وزنه برداری گفت: دلیل نامه‌ی نمایندگان مجلس را نمی‌دانم، اما حضور بیرانوند به عنوان دبیر مجمع انتخابات قانونی است.

نمایندگان مجلس خواستار برکناری دبیر فدراسیون وزنه برداری/ خسروی: قانون می‌گوید بیرانوند دبیر مجمع انتخابات استبه گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به وزارت ورزش و جوانان خواستار برکناری محسن بیرانوند از سمت دبیری فدراسیون وزنه برداری شدند. این نمایندگان در نامه خود خطاب به سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نوشته اند که برخی از نفراتی که در یک دهه گذشته در فدراسیون ورنه برداری حضور داشته اند، باعث لطمه به وزنه برداری ایران بوده اند و عامل تیرگی روابط فدراسیون وزنه برداری ایران با فدراسیون جهانی شده اند.

در نامه ای که نمایندگان خمینی شهر، سقز و بانه و پیرانشهر و سردشت به وزارت ورزش و جوانان فرستاده اند از مدیران فعلی فدراسیون وزنه برداری تعریف هم کرده اند اما به طور مشخص خواستار برکناری محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری شده اند. شایان ذکر است که بیرانوند علاوه بر دبیری فدراسیون وزنه برداری، دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری نیز هست. انتخاباتی که قرار است نیمه اول تیر ماه برگزار شود.

نکته جالب این است که محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری هم‌اکنون با تیم ملی جوانان وزنه برداری در مسابقات جهانی جوانان جهان در کشور فیجی به سر می برد.

علیرضا خسروی سرپرست فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: من از نامه ای که صحبت شده است اطلاعی ندارم اما دبیر فدراسیون باید دبیر مجمع نیز باشد چون طبق قانون بیرانوند دبیر مجمع انتخاباتی شده است. اگر به خوبی همه انتخابات های فدراسیون ها را نگاه کنیم، دبیر فدراسیون همان دبیر مجمع انتخابات است و  دلیل این نامه ای که عنوان می شود را نمی دانم.


بیشتر بخوانید:

بدشانسی وزنه بردار جوان ایرانی در مسابقات جهانی

خسروی: ورزشکار برای پرچم کشورش بازی می‌کند/ هدایا طبق آیین نامه داده شد

کیانوش رستمی به اردوی تیم ملی وزنه‌بردای اضافه می‌شود


انتهای پیام/

واکنش فدراسیون وزنه بردای به نامه نمایندگان مجلس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار