ملی پوش وزنه برداری ایران گفت: با وجود ۴ وزنه بردار در وزن ۸۹ کیلو گرم رقابت سنگینی برای راهیابی به مسابقات جهانی تایلند وجود دارد.

محمد زارعی ملی پوش تیم ملی وزنه برداری ایران در گقتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: امروز در تمرینات حضور داشتم و اردوی تیم ملی برای مسابقات جهانی شروع شده است. بیش از ۳ ماه تا مسابقات جهانی زمان باقی مانده است و احتمال دارد این دور از تمرینات تا ۲۰ روز دیگر ادامه داشته باشد.

از رده‌های پایه در تیم ملی حضور داشته ام

او در خصوص شرکت در تیم‌های پایه تصریح کرد: من از رده‌های جوانان و نوجوانان وزنه برداری را شروع کرده ام و سال آخری که برای تیم ملی جوانان وزنه می‌زدم به تیم ملی بزرگسالان نیز دعوت می‌شدم. اما به خاطر سانحه تصادف، چند سالی از مسابقات به دور بودم و حالا چند سال است که دوباره به تیم ملی دعوت می‌شوم.

رقابت سنگینی در وزن ۸۹ کیلو گرم وجود دارد

زارعی درباره رقابت شدیدی که در وزن ۸۹ کیلوگرم تیم ملی وجود دارد خاطرنشان کرد: در این وزن به جز من علی میری، مسعود چترایی و عارف خاکی نیز حضور دارند البته در بین افرادی که در وزن ۸۹ کیلوگرم حضور دارند رکوردگیری صورت می‌شود و ۲ نفر از بین ما خط خواهند خورد.

وزنه برداری یک ورزش رکوردی است

ملی پوش تیم ملی وزنه برداری ایران درمورد مسابقات قهرمانی جهان در تایلند اضافه کرد: رشته وزنه برداری یک ورزش رکوردی است. وضعیت رکورد‌ها نیز مشخص است. رکورد‌های ما در سال قبل همان چیزی بود که قهرمان جهان به آن دست پیدا کرد. اما ما به دلیل قوانین جدید و این که اسم مان دیر ثبت شد، نتوانستیم در مسابقات شرکت کنیم. اما امیدارم اکر امسال در بازی‌ها شرکت کنم، وضعیت خوب باشد، چون شانس مدال وجود دارد.

هنوز برای لیگ تصمیمی نگرفته ام

زارعی درمورد حضورش در لیگ برتر وزنه برداری هم گفت: من قبلا در لیگ بودم و در مسابقات شرکت هم می‌کردم، اما امسال لیگ هنوز شروع نشده است. برای سال جدید با هیچ تیمی قرارداد نبسته ام. او ادامه داد: قرارداد‌های لیگ برتر وزنه برداری به صورت سالانه است و به طور معمول ۲۰ روز تا یک ماه قبل از شروع لیگ صحبت‌های برای عقد قرارداد شروع می‌شود.


بیشتر بخوانید:

تمرینات تیم ملی وزنه برداری آغاز شد/ کیانوش رستمی باز هم به اردو نیامد

آغاز سفر ۴۲ ساعته از تهران تا سووا/ مسیر طولانی دلیل حضور نداشتن بانوان در فیجی شد

تیم ملی جوانان وزنه برداری ایران فقط با یک مربی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود


انتهای پیام/

اظهارات ملی پوش وزنه برداری کشورمان در رابطه با شروع اردو تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار