وزنه بردار دسته فوق‌سنگین کشورمان با رکورد ۱۹۳ کیلوگرم مدال طلای مسابقات قهرمانی جوانان جهان را گرفت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علی داوودی وزنه بردار ایرانی در دسته فوق سنگین مدال طلای یکضرب مسابقات قهرمانی جوانان جهان را به دست آورد.

در ادامه مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۱۹ جوانان جهان که با حضور ۲۴۸ وزنه بردار از ۴۷ کشور دنیا، از شنبه ۱۱ خردادماه در فیجی آغاز شده است علی داوودی و علیرضا یوسفی در دسته ۱۰۹+ کیلوگرم روی تخته رفتند.

داوودی با ثبت ۱۹۳ کیلوگرم در حرکت یکضرب موفق به کسب مدال طلا شد. یوسفی نیز با ۱۷۱ کیلوگرم چهارم شد.

 حرکت یکضرب:

داوودی در حرکت اول یکضرب وزنه ۱۸۰ کیلویی را بالای سر برد، اما در دومین تلاش موفق به مهار وزنه ۱۹۱ کیلوگرمی نشد. وی در حرکت سوم وزنه ۱۹۳ کیلوگرمی را بالای سر برد و مدال طلا را از آن خود کرد.

یوسفی دیگر نماینده کشورمان در این دسته با مهار وزنه‌های ۱۵۶، ۱۶۹۳ و ۱۷۱ کیلوگرمی به عنوان چهارم رسید. وی که همچنان در رده سنی نوجوانان است موفق شد رکورد استاندارد یک ضرب نوجوانان جهان را که ۱۶۲ کیلوگرم بود را ۹ کیلوگرم ارتقا داده و به نام خود ثبت کند.

بعد از داوودی که با ۱۹۳ کیلوگرم طلا گرفت، لالایان از ارمنستان با ۱۹۲ کیلوگرم به مدال نقره دست یافت و اوله هانزنکو از اوکراین با ۱۷۲ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد. یوسفی هم با ۱۷۱ کیلوگرم در جایگاه چهارم حرکت یک‌ضرب قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

 

طلای مسابقات وزنه برداری بر گردن داوودی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار