کلنگ ساخت پنج مدرسه ۱۲ کلاسه در بخش‌های مرکزی و جلگه چاه هاشم دلگان به همت موسسه خیریه محسنین تهران و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس این استان به زمین زده شد.

کلنگ ساخت پنج مدرسه در دلگان به زمین زده شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حسین بامری رئیس آموزش و پرورش دلگان اظهار داشت: کلنگ ساخت پنج مدرسه ۱۲ کلاسه در بخش‌های مرکزی و جلگه چاه هاشم دلگان به همت موسسه خیریه محسنین تهران و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس این استان به زمین زده شد.

وی افزود: این مدارس با هدف ارتقای فضای آموزشی و دسترسی دانش آموزان این شهرستان به مدارس استاندارد کلنگ زنی شد.

حسین بامری افزود: یکی از مشکلات دانش آموزان این روستا‌ها نبود مکان آموزشی مناسب بود که این مشکل با همت موسسه خیریه محسنین و با مشارکت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان برطرف شد.

وی بیان کرد: همچنین با هدف ساخت مکان آموزشی مناسب در روستا‌های دلگان، ساخت یک مدرسه ۲کلاسه در بخش مرکزی جلگه در روستای چاه اسحاق موتور الک کلنگ زنی شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش دلگان همچنین از کلنگ زنی یک مدرسه چهارکلاسه دیگر در حاشیه شهر گلموتی خبر داد و گفت: این مدرسه با هدف توجه به مناطق حاشیه شهر و دوربودن دانش آموزان از مدارس سطح شهر در محله فضل الهی‌ها ساخته می‌شود.

وی همچنین از ساخت۲ مدرسه دوکلاسه در دهستان هودیان دلگان خبرداد و افزود: دانش آموزان این دهستان در مدارس خشتی و کپری مشغول به تحصیل بودند.

بامری اظهار داشت: ساخت و تجهیز مدارس روستایی در دلگان با هدف بالا بردن شاخص‌های آموزشی و استاندارد سازی مدارس انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع

کلنگ زنی فضای آموزشی در دلگان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار