مدیر اهل سنت بعثه رهبر معظم انقلاب در ایرانشهر گفت: هم اینک هشت کاروان حج ویژه برادران اهل سنت در سیستان و بلوچستان فعال هستند.

هشت کاروان حج ویژه اهل سنت در سیستان و بلوچستان فعال استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت الاسلام هادی اکبری مدیر اهل سنت بعثه رهبر معظم انقلاب در ایرانشهر در حاشیه افتتاح مدرسه حج ویژه اهل سنت اظهار داشت: مدیریت حج بعثه رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت بیش از ۱۵ سال است که تأسیس شده و وظیفه اصلی آن شناسایی، جذب و آموزش روحانیون کاروان هاست.

وی بیان کرد: حج مساله ساده‌ای نیست و شخصی که قرار است به عنوان روحانی کاروان انتخاب شود باید توانایی علمی کافی در این زمینه را داشته باشد.

مدیر اهل سنت بعثه رهبر معظم انقلاب با اشاره به ظرفیت‌های زیاد مدارس دینی اهل سنت گفت: مدرسه حج باید کانونی شود برای حل و فصل مسائل مختلف و روحانی کاروان باید توانایی پاسخگوی به مسائل روز دنیا را داشته باشد.

امام جمعه مسجد حقانیه اهل سنت ایرانشهر نیز در این مراسم اظهار داشت: انشالله خداوند توفیق بدهد که بتوانیم در مقابل اعتماد این بزرگواران برای پیش برد مناسک حج خدمتی انجام دهیم.

مولوی عبدالصمد دامنی افزود: مسائل حج از مسائل بسیار مهم اسلام است و تجارب در این راه باید با برقراری و آموزش در این کلاس‌ها انجام شود.

انتهای پیام/ع

مسائل حج از مسائل بسیار مهم اسلام است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.