نماینده، ولی فقیه وامام جمعه کرمان به هجمه تبلیغاتی دشمن اشاره کرد و گفت: ترویج و نگه داشتن فرهنگ اسلامی توطئه‌های دشمنان را خنثی می کند واین امر سعادت جامعه را به ارمغان می‌آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  جلسه شورای اداری شهرستان رودبارجنوب با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان برگزار شد.

منصور خانه گیر سرپرست فرمانداری رودبار جنوب در این جلسه به معرفی ظرفیت‌های شهرستان رودبار جنوب پرداخت و گفت: مهمترین مولفه توسعه رودبارجنوب همدلی و همراهی بین مردم و مسئولین با محوریت امام جمعه شهرستان است.

وی به توسعه زیر ساخت‌های شهرستان پرداخت و بیان داشت:رودبار جنوب محصول انقلاب است که امروز این شهرستان به بالندگی خود در تمام حوزه‌ها رسیده است.

وی از رودبار جنوب به عنوان پیشانی استان کرمان نام برد و بیان داشت:ترویج مسائل فرهنگی نیاز به تلاش بیشتری دارد.

خانه گیر بیان کرد: جذب مشارکت‌های خیرین مهمترین اقدام در این شهرستان است که در ساخت مدارس ومساجد و دیگر فضا‌های ملی توانستیم به رشد بالندگی دست یابیم.

سرپرست فرمانداری روددبار جنوب با اشاره به شعار سال رونق تولید به محقق شدن آن در رودبار جنوب تاکید کرد و تولید داخل در این شهرستان را مهم‌ترین رکن محقق شده شعار سال دانست.

گروهی امام جمعه رودبار جنوب نیز دراین جلسه خواستار تسهیل صدور اسناد مسکن و زمین‌های شهری شد.

امام جمعه کرمان نیز از شهرستان رودبار جنوب به عنوان سه گنج نهفته نام برد و بیان داشت:این سه گنج می‌تواند در هویت بخشی شهرستان نقش بی بدیلی داشته باشد.

وی شهرستان رودبار جنوب را مهد استعداد دانست و خواستار شکوفایی این استعداد‌ها شد که این امر را مبتنی بر یک مدیریت جهادی دانست.

وی اولین گنج این شهرستان را قدمت آن دانست که هویت بخش یک تمدن است و گفت:قدمت این شهرستان معرفی کننده انسان‌های شجاع در جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی همچنین به گنج‌های نهفته این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت:رودبارجنوب با توجه به ظرفیت مهم کشاورزی نشان دهنده یک شهر پویاست که نیازمند مهندسی اختصاصی است.

امام جمعه کرمان به روز کردن کشاورزی دراین منطقه را مهم دانست ودامداری را مهم‌ترین و ظرفیت این شهرستان معرفی کرد و گفت:دو بخش کشاورزی و دامداری نیازمند تلاش بیشتری است مهاین دو بخش توسعه یابند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی نیروی انسانی را ظرفیت مهم این شهرستان و کشور دانست وگفت:جمعیت جوان تحصیل کرده در این شهرستان قابل توجه است وترویج فرهنگ خانواده پرجمعیت از مهم‌ترین مولفه‌های این شهرستان است.

نماینده، ولی فقیه وامام جمعه کرمان به هجمه تبلیغاتی دشمن اشاره کرد و گفت:با ترویج ونگه داشتن فرهنگ اسلامی توطئه‌های دشمنان را خنثی می کند واین امر سعادت جامعه را به ارمغان می‌آورد.

نماینده، ولی فقیه استان و امام جمعه کرمان درپایان سفر خود در جمع طلاب حوزه علمیه برادران شهرستان حضوریافت.
انتهای پیام/ی

سفرنماینده ولی فقیه کرمان به رودبارجنوب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار