نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه کرمان گفت: درشرایط سخت فعلی مسئولان بیشتر به فکرمعیشت مردم باشند.

معیشت مردم وحفظ وحدت ضروری استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی درمراسم نمازعیدفطر درکرمان گفت: خداوند درآیات متعدد قران بحث تقوا ورعایت آن درچندین آیه مطرح شده که نشان ازاهمیت آن دارد.

وی افزود: رعایت تقوای الهی سه فایده بزرگ دارد اول شناخت ومعرفت است تا حق ازباطل شناخته شود کسانی که تقوای الهی را رعایت می‌کنند خدا به آن‌ها توانی برای تشخیص حق ازباطل، دوست ازدشمن، سعادت ازشقاوت و دروغ از راست را می‌دهد.

وی بیان داشت: دربسیاری ازموارد انسان دچاراشتباه می‌شود، اما کسی که تقوا دارد دچارانحراف نمی‌شود عقل آدم جلو طمع وخودبینی وعشق وعلاقه افراطی رامی گیرد، اما فردباتقوا می‌تواند از شرایط سخت اخلاقی نیز عبور کند.

حجت الاسلام علیدادی بیان کرد: ثمره دوم رعایت تقوا پوشاندن گناهان است گناه اثری دارد که خداوند به افراد باتقوا وعده داده این آثار را ازبین ببرد.

وی تصریح کرد: پیام اصلی ماه مبارک رعایت تقوا وبخشش گناهان است.

امام جمعه کرمان اظهارداشت: امروزکشور درشرایط بسیار حساسی است برای عبور ازاین شرایط نیازاست که سه محور را جدی بگیریم اول وحدت وهمدلی است که ما به آن به شدت نیاز داریم، چون هم نیرو‌ها قدرتمند می‌کند واجازه نفوذ در میدان خودی را به دشمن نمی‌دهد و نمی گذارد دشمن درمیدان خودی خیمه بزند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان داشت: اگربخواهیم وحدت رعایت کنیم باید ازخیلی خواسته‌های شخصی خود کنار بکشیم که این خواسته ها گرایش های جناحی ویا گرایش های دیگر است .

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود:  اولین شرط  برای عبور از سختی وحدت وهمدلی تحت امر رهبری است.

وی گفت: شرط دوم کارجهادی است در کار برای نظام ومردم خستگی معنایی ندارد ،هرچه توان دارید شب وروز کارکنید درهمه حوزه‌ها  باید دست اندرکاران امر تاتوان دارند برای خدا وانقلاب ومردم کار کنند.

وی اظهارداشت: نکته سوم رسیدگی به مردم ومشکلات آنان است، در ادارات دولتی باید مردم را تکریم کنیم و کار آنها را راه بیندازیم اگر جایی قانون دست شما را باز گذاشته والا  جایی که دست شما از نظر قانونی بسته است با ادب واحترام آنها را توجیه کنیم.
امام جمعه کرمان بیان کرد: با رعایت این مسائل می توان برهمه دشمنان در راس همه دشمنان امریکا که خواب برای این کشور دیده  فائق آئیم.

انتهای پیام/ح

حفظ وحدت وتوجه به معیشت مردم ضرورت دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار