محدودیت‌های ترافیکی نماز عید فطر درکرمان اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان محدودیت‌های ترافیکی مراسم نماز عید سعید فطر در شهر کرمان را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی نماز عید فطر درکرمان اعلام شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ یوسف نجفی گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و نمازگزاران عید سعید فطر، محدودیت‌های ترافیکی در شهرکرمان به اجرا گذاشته می‌شود.

وی افزود: از تقاطع شهید عباسپور به سمت جنوب، سه راهی ورزش بولوار جانبازان به سمت میدان عاشورا، از میدان بسیج به سمت میدان عاشورا، سه راهی خیابان کارگر به سمت مصلی، سه راهی ارتش به سمت تقاطع پاسداران، سه راهی تامین اجتماعی مصلی به سمت خیابان مصلی و تقاطع پاسداران خیابان‌هایی هستند که در محدوده طرح قرار داشته و ورود و توقف وسایل نقلیه در آن‌ها ممنوع می‌باشد.

رئیس پلیس راهور استان گفت: در صورتی که بار ترافیکی بیش از حد معمول باشد فاز دوم طرح اجرایی خواهد شد، بدین ترتیب از سمت سه راهی جانباز شهید رجایی به سمت سه راهی ورزش و از تقاطع مهدیه کارگر به سمت غرب محدودیت‌هایی را خواهیم داشت.

وی همچنین بیان داشت: از ساعت ۲۴ الی ۰۳۳۰ با مداد روز برگزاری مراسم توقف هرگونه وسیله نقلیه در محدوده طرح ممنوع بوده ولی تردد آزاد می‌باشد.

سرهنگ نجفی در خصوص نحوه استقرار اتوبوس‌های شرکت واحد نیز اظهار داشت: محل استقرار اتوبوس‌ها در بولوار شهید عباسپور و بولوار جانبازان می‌باشد و شهروندان برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی می‌توانند پس از پایان نماز به محل‌های مذکور مراجعه کنند.

این مقام مسئول عنوان داشت: ورود هرگونه وسیله نقلیه از ساعت ۰۳۳۰ به محدوده طرح ممنوع بوده و شهروندان می‌بایست جهت پارک خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های خود به پار کینگ‌های تعبیه شده اطراف محل اقامه نماز که از نخستین ساعات روز عید به روی نمازگزاران محترم باز می‌باشند مراجعه کنند.

پار کینگ موتور سیکلت ها روبروی حسینیه ثارالله کرمان و پارکینگ خودروها  در مدارس اطراف محدوده مصلی تعیین شده است.

انتهای پیام/ح

محدودیت های ترافیکی عیدفطر کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار