نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: رمز موفقیت مردم شهرستان رودبار جنوب حول سه محور اساسی وحدت، امنیت و معیشت است که اگر به آن توجه شود مردم مشکل نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه استان کرمان در سفر‌ به شهرستان های استان  امروز در جمع مردم رودبار جنوب حضور یافت.

 حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت:وحدت قبایل و اقشار و وحدت مسئولین با مردم و مذاهب مختلف می تواند منطقه را از هر بحرانی نجات دهد.

وی بیان داشت:امنیت یکی از نعمت‌های مهمی است که اگر بی تفاوت از کنار آ ن بگذریم مشکلاتمان افزوده می شود.

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت:معیشت و زندگی مردم منطقه بحث مهمتری است و هر انسانی باید از حداقل امکانات برخوردار باشد چرا که این موضوع می تواند در پیشگیری از حوادث و وقایع مختلف موثر باشد.

حجت الاسلام گروهی امام جمعه رودبار جنوب نیز در این دیدار گفت:افضل‌ترین اعمال بعد از ایمان دوستی با مردم است.

وی بیان داشت:هرچند محرومیت در این شهرستان وجود دارد، اما نباید خدمات انقلاب اسلامی را نادیده گرفت.

 امام جمعه رودبار جنوب بیان داشت:شهرستان رودبار به دلیل ظرفیت بالای کشاورزی در بسیاری از محصولات مقام اول را داراست، اما نبود صنایع تبدیلی، فرآوری و بسته بندی سبب مشکلاتی برای تولید کنندگان و کشاورزان شده است.

وی گفت:راه برون رفت از مشکلات اقتصادی ، معیشتی و محرومیت این منطقه در گرو مدیریت و برنامه ریزی و استفاده از امکانات موجود است.
انتهای پیام/ی

رفع محرومیت در گرو برنامه ریزی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار