مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اجرای مطلوب برنامه‌های پروژه مهر، زمینه ساز نشاط و شادابی مدارس است و لذا انتظار می‌رود اعضای ستاد طبق شیوه نامه اجرایی پروژه مهر، فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را به نحو مطلوب و کارآمدتری انجام دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  احمد اسکندری نسب؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان امروز در اولین جلسه کارگروه پروژه مهر ۹۸، گفت: پنج کمیته برای بازگشایی به موقع مدارس استان کرمان در سال تحصیلی آینده در اداره کل آموزش و پرورش این استان راه اندازی و فعال شده است.

وی افزود: این کمیته‌ها شامل پشتیبانی، تبلیغات و اطلاع رسانی، نظارت و ارزیابی، ساماندهی نیروی انسانی و تعمیر و تجهیز مدارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، بیان کرد: بر اساس دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش زمان اجرای پروژه مهر در استان‌ها برای سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۳۹۸ از خردادماه تا مهرماه است.

اسکندری نسب، اظهار داشت: پروژه مهر اقدامی مؤثر و سازمان یافته قبل از آغاز هر سال تحصیلی برای آماده سازی هر چه بهتر مدارس است.

وی بیان داشت: فعالیت ستاد پروژه مهر۹۸ استان کرمان و پنج کمیته زیر مجموعه آن به طور مستمر و سازمان یافته انجام و مستندسازی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، اظهارداشت: ایجاد انگیزه و فراهم آوردن فضای با روحیه برای فراگیری علم و دانش و بروز استعداد‌های دانش آموزان از دیگر وظایف و فعالیت‌های کارگروه‌های ستاد پروژه مهر است.
انتهای پیام/ی

آماده سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار