مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در سفره یک روزه به شهرستان راور از چند پروژه آموزشی بازدید و دو طرح عمرانی را کلنگ زنی و افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، احمد اسکندری نسب؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان  یکشنبه ۵ خرداد ماه ۹۸ در سفره یک روزه به شهرستان راور ابتدای ورود در دیدار با فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش این شهرستان بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل آموزشی، پرورشی و پشتیبان گرفت.

وی در این سفر کلینک دندان پزشکی بهسازی صورت گرفته با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیون ریال و تجهیزات استفاده شده با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال را افتتاح کرد.

اسکندری نسب در ادامه از آموزشگاه در حال ساخت خیرساز شادروان سعید نخعی و کمک ۲میلیارد ریالی خیران که با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی با همکاری اداره کل نوسازی بازدید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از آموزشگاه درحال ساخت حضرت فاطمه (س) با همکاری بنیاد برکت و اداره کل نوسازی با اعتباری بالغ ۲۴ میلیارد ریال نیز در این سفر بازدید کرد.

اسکندری نسب در ادامه سفر خود به شهرستان راور سالن چند منظوره در محل دبیرستان زینب کبری (س) از اعتبارات استانی را با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال را کلنگ زنی کرد.
انتهای پیام/ی

آغاز ساخت سالن چند منظوره در محل دبیرستان زینب کبری (س) راور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار