مدیر آموزش وپرورش شهرستان رودبار جنوب گفت: حمایت و کمک خیرین در ساخت و یا تجهیز مدرسه در شهرستان رودبار جنوب رشد بی سابقه‌ای داشته و در حوزه جذب خیرین بسیار موفق عمل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  محمدشیرازی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب گفت: در تعالیم اسلامی مسلمانان به نوع دوستی و کمک به یکدیگر سفارش شده است و بدون تردید امر مدرسه سازی از اجر و ثواب زیادی نزد خداوند متعال برخوردار است.

وی مشارکت خیرین مدرسه ساز را در امر مدرسه سازی ارزشمند توصف کرد و افزود:حمایت و کمک خیرین در ساخت و یا تجهیز مدرسه در شهرستان رودبار جنوب رشد بی سابقه‌ای داشته و در حوزه جذب خیرین بسیار موفق عمل شده است.

شیرازی تصریح کرد: با حضور جمعی از خیرین مدرسه ساز تفاهم نامه ساخت مدرسه روستای چاه دشت امضاء شد.

مدیر آموزش و پرورش رودبار جنوب همچنین اعتماد عمومی را سرمایه اصلی کشور دانست وبا بیان اینکه همدلی وهمراهی آموزش وپرورش این شهرستان با مسئولان سبب افزایش مشارکت مردمی شده است گفت: طی یک سال و چند ماه ۶۸ مدرسه کلنگ زنی شده که از این مجموع ۲۵ مدرسه افتتاح و به بهره برداری رسیده است ومی توان به پیشرفت ۹۰ درصدی دیگر مدارس خیر ساز اشاره نمود که با پیگیری‌های انجام شده پیش بینی می‌شود ۳۰ مدرسه در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ به آمار مدارس افتتاح شده اضاف شود که در مجموع تعداد مدارس افتتاح شده به عدد ۵۵ برسد.

گفتنی است تفاهم نامه ساخت مدرسه خیر ساز روستای چاه دشت با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع و زیربنای ۲۰۰ متر مربع برای دانش آموزان متوسطه اول بسته شد.
انتهای پیام /ی

ساخت مدرسه در مناطق محروم به همت خیران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار