مسئول دفتر نماینده سقز و بانه از جعلی بودن امضای این نماینده در نامه ارسالی به وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،روز‌های گذشته نامه‌ای در رسانه‌ها منتشر شد که در آن ۳ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آن از وزیر ورزش و جوانان خواسته بودند تا دبیر فدراسیون وزنه برداری از کار برکنار شود. در این نامه به انتخابات فدراسیون وزنه برداری نیز اشاره شد بود و درخواست نمایندگان از شخص وزیر، برکناری محسن بیرانوند از دبیریِ این فدراسیون و مجمع انتخاباتی عنوان شده بود.  

حالا امروز (شنبه) مسئول دفتر محسن بیگلری نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در این نامه امضایی از بیگلری آمده است که این امضا نه تنها امضای او نیست، بلکه دستخط بیگلری هم نیست.

او ادامه داد: در این چند روز با توجه به تعطیلی مجلس بیگلری تهران نبوده است و به زودی او عازم تهران خوهد شد. ما به زودی بیانیه‌ای منتشر می‌کنیم و در آن این موضوع را روشن خواهیم کرد. اما می‌توان حدس زد با توجه به این که امضای بیگلری جعلی است، ۲ امضای دیگر هم از طرف خود نمایندگان نباشد.

وی در خصوص این که آیا نمایندگان مجلس شورای اسلامی اطلاع دقیقی از امور جزئی در فدراسیون وزنه‌بردرای دارندیا نه، تاکید کرد: اصلا اینگونه نیست، با توجه به این که بیگلری شناخت کافی در امور فدراسیون وزنه برداری را ندارد اظهار نظری نیز نمی‌کند.

همچنین روز‌های گذشته یکی از اعضای فراکسیون ورزش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفته بود: این نامه را در فراکسیون ورزش بررسی می‌کنیم.

حالا باید دید ۲ نماینده دیگری هم که در پایان نامه مذکور اسم و امضای شان آمده است چه واکنشی به این موضوع خواهند داشت.


بیشتر بخوانید:

تیم ملی وزنه‌برداری جوانان ایران قهرمان جهان شد

عضو فراکسیون ورزش مجلس: قرار نیست وزیر طبق خواسته نمایندگان اقدامی انجام دهد

خسروی: قانون می‌گوید بیرانوند دبیر مجمع انتخابات فدراسیون وزنه برداری است


انتهای پیام/

امضای بیگلری نماینده مجلس شورای اسلامی، در نامه ارسالی به وزیر ورزش جعلی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار