گروه پزشکی موسسه ملی مرهم با حضور در بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه به مردم این بخش خدمت رسانی کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج عضو هیئت امنا و هیئت مدیره و مدیر گروه طب فیزیکی موسسه ملی مرهم گفت: موسسه ملی مرهم مجموعه‌ای از پزشکان و گروه‌های پیراپزشکی با ۲۰۰ نفر عضو از پنج سال پیش به صورت رسمی آغاز به کار کرد.
رحمت الله حافظی افزود: فعالیت این مؤسسه با درمان بیماران شکاف کام و لب در مناطق محروم کشور به صورت صد درصد رایگان آغاز شد.
وی گفت: پزشکان موسسه ملی مرهم با حضور در مناطق محروم به بیماران نیازمند خدمت رسانی می‌کنند و تا کنون ۲۰ هزار و ۶۰۰ بیمار شکاف لب و کام که ۱۷۰۰ نفر آنان نیاز به عمل جراحی داشتند به صورت کاملا رایگان مداوا شدند.
حافظی ادامه داد: از یکسال پیش تخصص طب فیزیکی به این موسسه اضافه شده و تا الان حدود ۲۰۰۰ ویزیت داشتیم.
مدیر گروه طب فیزیکی موسسه ملی مرهم اضافه کرد: حدود ۶۸۰ نفر در زمینه چشم پزشکی توسط پزشکان متخصص چشم با هدف ارائه خدمت و نذر تخصص علم به بهترین نحو و با بهترین متخصصین در مناطق محروم ویزیت شده اند.
وی گفت:در شهر دیشموک پس از ویزیت بیماران به کسانی که نیاز به دارو داشته باشند، داروی رایگان ارائه می‌شود وکسانی که نیاز به اعزام داشته باشند به شهر‌های دهدشت، اهواز و یا تهران ارجاع داده می‌شوند.
حافظی افزود:شماره تماس بیماران دیشموکی دریافت شد و در اولین فرصت با آنان هماهنگ کرده و درمان آن‌ها شروع می‌شود.
مدیر گروه طب فیزیکی موسسه ملی مرهم ادامه داد: نیرو‌هایی از بخش دیشموک در سطوح مدیریتی کشور فعالیت می‌کنند که پس از شناسایی آن‌ها، گروهی با عنوان یاوران دیشموک در فضای مجازی تشکیل و در آینده نزدیک نشستی با اعضای گروه یاوران دیشموک در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ط

موسسه ملی مرهم در دیشموک

برچسب ها: اخبار سلامت ، طب سنتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.