نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های نماز عید سعید فطر ، این عید بزرگ را نقطه اشتراک مسلمین جهان برشمرد.

عید فطر، نقطه اشتراک مسلمین جهان استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های نماز عید سعید فطر تقوا را امام خمینی (ره)؛ اسوه تکرار نشدنی تاریخمهم‌ترین دستاورد ماه مبارک رمضان دانست.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی افزود: نشانه حقیقی یک ماه روزه داری حفظ اندوخته‌ها و درس‌های آن پس از ماه مبارک رمضان است.

وی روز عید فطر را بازگشت به فطرت الهی عنوان کرد.

نمانیده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به بزرگداشت سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی گفت: ۳۰ سال از رحلت آن امام میگذرد، اما هنوز نام و یاد آن پیر فرزانه در دل‌ها و قلب‌ها زنده است که اصل رمز ماندگاری آن هدف الهی امام راحل بود.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه همان شوق و اشتیاق و ارادات به امام خمینی (ره) بعداز گذشت ۳۰ سال هنوز پابرجاست گفت: منش و رفتار و اخلاق و فضایل الهی موجب شد که امام بر دل‌ها حکومت کند.

خطیب نماز عید فطر شهر زنجان افزود: انقلاب اسلامی امروز با رهبری مدبرانه جانشین صالح امام (ره) در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستاده و موجب سرافرازی نظام و صدور انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی شد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی انقلاب اسلامی را امانتی ارزشمندو میراثی گرانبها دانست و بر حفظ و بقای انقلاب و انتقال آن به نسل آینده در گام دوم انقلاب تاکید کرد.

خطیب نماز عید فطر به حضور باشکوه مردم در روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: مردم مسلمان جهان در روزجهانی قدس توطئه معامله قرن اسکتبار جهانی را نقش براب کردند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در مرقد امام راحل گفت: همان که گونه که رهبر انقلاب تاکید دارند واکنش طبیعی هر ملت آزاده و با شرف در مقابل تهدید و زورگویی، مقاومت است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با اشاره به شروط امریکا برای مذاکره با کشورمان گفت: طبق فرمایش رهبری جبهه مقاومت امروز قوی‌تر از هر روز دیگر است وشکست‌های آمریکایی‌ها در لبنان، عراق، سوریه و فلسطین، نمود اقتدار جبهه مقاومت است.

انتهای پیام / ک

خظبه های نماز عید سعید فطر زنجان

برچسب ها: رمضان 98 ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.