مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس در این ۳- ۴ سال شاهکار کرد و این موضوع  به درایت برانکو و بازیکنان این تیم بر می‌گردد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین خبیری مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره دبل در قهرمانی پرسپولیس بعد از ۲۰ سال اظهار کرد: به هر حال خیلی خوب بود و به هواداران و مردم کشورمان تبریک می‌گوی.و پرسپولیس در این ۳ - ۴ سال شاهکار کرد و این موضوع  به درایت برانکو و بازیکنان این تیم بر می‌گردد و ساختار خوب مدیریتی برای سرخپوشان در این  چند سال ترسیم شد.  

او درباره اینکه برانکو فصل بعد در پرسپولیس می‌ماند یا نه، گفت: همه عوامل باشگاه و مدیریت تمایل دارند که برانکو در پرسپولیس بماند و  او  یک سال دیگر قرارداد دارد، اما مطالباتی از باشگاه دارد که طبق توافقات صورت گرفته این معوقات پرداخت می‌شود و  مسئولان باشگاه پیشنهاد تمدید قرارداد هم به این مربی دادند.

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان درباره اینکه وعده حضور برانکو در فصل بعد به هواداران این تیم می‌دهد، خاطر نشان کرد: به طور حتم  همین طور است، اما این بحث مدیریتی است و مدیران ارشد باشگاه درباره این قضیه صحبت می‌کنند.


 بیشتر بخوانید:

پرسپولیس - داماش/ گام پایانی برای تحقق یک رویا

برانکو: از بهترین پرسپولیس‌های تاریخ و بهترین تیم ایران هستیم/ گرما و خستگی سد راه ما نیستند

گل پرسپولیس به سپاهان به نام نوراللهی ثبت شد


انتهای پیام/ 

اظهارات خبیری درباره وضعیت قرارداد برانکو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار