استاندار خوزستان گفت: ما می‌خواستیم خواسته‌های داماش را به نحوی برآورده کنیم تا بازی فینال جام حذفی به صورت عادلانه برگزار شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان درباره اینکه فینال جام حذفی بعد از چند بار لغو شدن بالاخره برگزار شد، اظهار کرد: از نظر ما کنسل نشده بود و ما داشتیم هماهنگی‌ها را انجام می‌دادیم و  این بازی حساسیت خاص خود را داشت. همچنین  هر ۲ تیم به خصوص پرسپولیس هواداران زیادی داشت و یک مقداری شرایط به صورتی بود که تیم داماش معترض بود و ما هم می‌خواستیم خواسته‌های داماش را به نحوی برآورده کنیم تا بازی به صورت عادلانه برگزار شود. البته من در ابتدا نبودم و معاون، فرماندار و نیرو‌های انتظامی استان حضور داشتند و بعد از آن لازم شد که خودم هم برای هماهنگی حضور یابم و همه هماهنگی‌های انجام شد و بازی برگزار شد.  

سازمان لیگ اصرار به برگزاری بازی فینال در ورزشگاه فولاد آره نا داشت 

او درباره اینکه ورزشگاه فولادآره نا ظرفیت برگزاری بازی فینال را ندارد، گفت: ما ورزشگاه را انتخاب نکردیم و متولیان امر ورزشگاه را انتخاب کردند و پیشنهاد اولیه ما این بود که بازی فینال جام حذفی در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود که گنجایش این ورزشگاه ۵۰ هزار نفر است، اما مسئولان فوتبال نظرشان بر روی ورزشگاه فولاد بود و ما هم گفتیم که  در حد بضاعت خود در خدمت این ۲ تیم هستیم. همچنین ورزشگاه فولاد آره سطح کلاس A+‌ای اف سی دارد از این بابت سازمان لیگ تاکید و اصرار  بر برگزاری این بازی در این استادیوم داشت. البته این ورزشگاه تعداد کمی هوادار گنجایش دارد، اما ورزشگاه‌های دیگر هم خوب هستند. سال‌های پیش هم بازی فینال جام حذفی در ورزشگاه خرمشهر برگزار می‌شد.  

او درباره اینکه دقایقی قبل ورزشگاه تبدیل به میدان جنگ شد، بیان کرد: من در آن زمان در ورزشگاه نبودم و زمانی که دیدم وضعیت ورزشگاه ملتهب است با وجود تعداد زیاد جمعیت خودم را به ورزشگاه رساندم.  

استاندار خوزستان درباره اینکه با وزیر ورزش و جوانان صحبت کرده است، بیان کرد:  نه من با مسئولان داخل ورزشگاه از جمله فرماندار، مدیرکل امنیتی خوزستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان در تماس بودم و با معاون سیاسی و فرماندار نیروی انتظامی صحبت کردم و راهکار‌ها و پیشنهادات لازم به آن‌ها دادم.  

خودم اصرار داشتم که بازی فینال برگزار شود 

شریعتی درباره اینکه وزیر ورزش و جوانان دستور داده که تحت هر شرایطی این بازی برگزار شود، گفت: چنین چیزی نبود و ما خودمان اصرار داشتیم  که اگر شرایط مهیا باشد این بازی انجام شود. وزیر ورزش و جوانان به من نگفته است که این بازی باید انجام شود، اما خودم اصرارم بر این بود که شرایط بازی را فراهم کنیم و این دیدار برگزار شود و لغو نشود.  

مسائل فوتبالی فقط در خوزستان رخ نمی دهد 

استاندار خوزستان درباره اینکه سال گذشته فینال جام حذفی در خرمشهر برگزار شد و یک چشم کور شود و اینکه خوزستان پتانسیل بازی‌های بزرگ را دارد، گفت: استان خوزستان مهد فوتبال است و این پتانسیل را از قبل داشته و اکنون هم دارد و این اولین بازی بزرگی نیست که در اینجا برگزار می‌شود و بازی‌های زیادی در چارچوب لیگ برتر در ورزشگاه‌های خوزستان از جمله غدیراهواز انجام شده است. همچنین  ورزشگاه فولاد آره نا نو و جدید است و تازه فعالیتش را شروع کرده است و مسائلی که در فوتبال رخ می‌دهد فقط در خوزستان نمی‌افتد بلکه هفته قبل هم در اصفهان رخ داد. ما باید تلاش کنیم که حداقل مسائل رخ بدهد و به تدریج فرهنگ نهادینه شود و اکنون هم با وجود مشکلات به خیر و خوشی بازی تمام شد. نیروی انتظامی، بسیج و دست اندرکاران به اتفاقات  این بازی ورود کردند و مانع مسائل و مشکلات شدند.  


بیشتر بخوانید:

حواشی پیش از دیدار پرسپولیس تهران و داماش گیلانیان

پرسپولیس - داماش/ گام پایانی برای تحقق یک رویا

برانکو: از بهترین پرسپولیس‌های تاریخ و بهترین تیم ایران هستیم/ گرما و خستگی سد راه ما نیستند

گل پرسپولیس به سپاهان به نام نوراللهی ثبت شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار