دروازه بان پرسپولیس گفت: یک صحنه از ورزشگاه دیدم که صندلی‌ها خالی شد و تمام تماشاگران پرسپولیس رفته بودند که به ما گفتند بیاید بازی کنیم و من گفتم تا تمام هواداران پرسپولیس نیایند، بازی نمی‌کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران  پس از دیدار با داماش گیلانیان درباره بازی گفت: خیلی خوشحال هستم که توانستیم در قهرمانی دبل کنیم و نخستین تیمی در چند سال اخیر باشیم که هر ۲ قهرمانی را به دست می‌آوریم. این جام را به هواداران تقدیم می‌کنیم. البته شرایط بسیار سختی داشتیم.

او افزود: یک صحنه از ورزشگاه دیدم که صندلی‌ها خالی شد و تمام تماشاگران پرسپولیس رفته بودند که به ما گفتند بیاید بازی کنیم و من به شخصه گفتم تا تمام هواداران پرسپولیس نیایند، بازی نمی‌کنم. خیال هواداران راحت باشد.

بیرانوند در پایان گفت: برای هواداران داماش هم احترام قائل هستم و آن‌ها هم حق داشتند، چون می‌دانم در قرعه‌کشی نیز میزبان بودند، اما زمانیکه صندلی خالی پرسپولیسی‌ها را دیدم خیلی ناراحت شدم که بخاطر ۶۰۰-۵۰۰ تماشاگر داماشی، کل ورزشگاه را خالی کردند. برد را به هواداران مان تبریک می‌گویم و داخل رختکن هم گفتم تا تماشاگران ما نیایند، بازی نمی‌کنم، چون حق آنهاست که این مسابقه را از نزدیک ببینند.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیس - داماش/ گام پایانی برای تحقق یک رویا

برانکو: از بهترین پرسپولیس‌های تاریخ و بهترین تیم ایران هستیم/ گرما و خستگی سد راه ما نیستند

گل پرسپولیس به سپاهان به نام نوراللهی ثبت شد


انتهای پیام/

اظهارات دروازه بان پرسپولیس درباره فینال جام حذفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار