معاون وزیر ورزش و جوانان درباره اتقاقات رخ داده در دیدار تیم‌های پرسپولیس و داماش توضیحاتی ارائه کرد.

داورزنی: می‌توانست برای فینال جام حذفی پیش از این برنامه‌ریزی صورت بگیرد/ پس از برگزاری جلسه گزارش را ارائه می‌کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا داورزنی، معاون توسعه و ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره اتفاقات دیدار داماش گیلانیان و پرسپولیس اظهار کرد: صبح امروز (دوشنبه) با چند نفر از مسئولان فدراسیون فوتبال از جمله مسئولان کمیته اخلاق و کمیته انضباطی عازم اهواز هستیم و همچنین مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان نیز همراه ما خواهد بود تا با مسئولان محلی جلساتی برگزار کنیم.

او افزود: اتفاقات رخ داده در دیدار پرسپولیس با داماش را مورد بررسی قرار می‌دهیم و در اهواز با شورای تأمین استان و استاندار جلسه خواهیم داشت. این اتفاق برای کشور خوب نیست و می‌توانست برای فینال جام حذفی پیش از این برنامه‌ریزی مناسبی صورت بگیرد.

داورزنی ادامه داد: برای ورود تماشاگران به ورزشگاه باید برنامه‌ریزی می‌شد تا این اتفاق رخ ندهد و تیم داماش هم حق داشت که هوادارانش به ورزشگاه بیایند. صبح فردا جلسه‌ای با مسئولان استانی خواهیم داشت و نتیجه آن را اعلام خواهیم کرد.

معاون توسعه و ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورئ اینکه چنین اتفاقاتی تکراری است و در بازی پرسپولیس مقابل سپاهان در اصفهان هم اتفاقات تلخی رخ داد که می‌شد برنامه‌ریزی بهتری داشت، گفت: در این مورد مسئولان فدراسیون فوتبال و مسئولان برگزاری مسابقه باید پاسخگو باشند. اتفاقات دیدار با سپاهان و مسائلی که پس از بازی خارج از ورزشگاه رخ داد، برای ورزش و کشور خوب نبود و اگر قرار است ورزش ترویج‌دهنده مسائل غیرورزشی باشد، بهتر است اصلاً مسابقات برگزار نشود.

داورزنی در پایان خاطرنشان کرد: مردم از بازی‌های والیبال در جام ملت‌ها لذت می‌برند، اما از طرفی باید امشب دیداری اینچنینی را ببینند که زیبنده نیست. این مسئله را قبول دارم که مسئولان فدراسیون و برگزاری مسابقه، باید از قبل این مسائل را پیش‌بینی می‌کردند و همین‌طور شورای تأمین، مسئولان نیروی انتظامی و هیئت فوتبال استان خوزستان هم باید تدابیری را می‌اندیشیدند. انشالله پس از برگزاری جلسه گزارش را ارائه می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیس - داماش/ گام پایانی برای تحقق یک رویا

برانکو: از بهترین پرسپولیس‌های تاریخ و بهترین تیم ایران هستیم/ گرما و خستگی سد راه ما نیستند

گل پرسپولیس به سپاهان به نام نوراللهی ثبت شد


انتهای پیام/

اظهارات داورزنی درباره اتفاقات دیدار پرسپولیس و داماش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار