فتاحی: مهم این است تماشاگران سالم به خانه هایشان رفتند/ از مردم معذرت خواهی می‌کنم/ تعلیق شدنم برای من مهم نیست به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید فتاحی پس از برگزاری فینال جام حذفی درباره حواشی این بازی بیان کرد: فتاحی: از تمام مردم ایران به دلیل تاخیر ۲ ساعته در شروع بازی در بازی عذرخواهی می‌کنم. فدراسیون و سازمان لیگ مقصر نبود چراکه از ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر این مشکلات را به مردم گفتیم، اما نیروی انتظامی نتوانست جلوی ازدحام تماشاگران پرسپولیس را بگیرد. ما جایگاه هواداران داماش را مشخص کرده بودیم، اما پرسپولیسی‌ها به آن جایگاه هجوم آوردند و نیرو‌های انتظامی نتوانستد این موضوع را کنترل کنند.

او ادامه داد: حق قانونی هواداران داماش بود که به ورزشگاه بیایند و ما هم برای استقرار آن‌ها تمام تلاشمان را به کار گرفتیم. به همین دلیل در شروع بازی تاخیر افتاد. پرسپولیسی‌ها کل ظرفیت ورزشگاه را پر کردند و یگان ویژه نمی‌توانست آن‌ها را بیرون کند.

مدیر معلق مسابقات سازمان لیگ اظهار داشت: خدا را شاکرم این بازی برگزار شد و اتفاق خاصی رخ نداد. خوشبختانه تمام مردم سالم به خانه رفتند. امنیت مردم به عهده یگان ویژه است و نمی‌توانست مردم را بزند. برای ایجاد تعامل نیاز به زمان داشتیم.

فتاحی درباره شایعه وخامت حالش در این بازی بیان کرد: شما (میثاقی) نمی‌توانید پشت میز بنشینید و تصمیم بگیرید. وظیفه شما این است که اخبار درست بدهید. حال من بد نشد، اما خانواده و دوستانم با خبر کذب شما نگران شدند. هیچ مشکلی برای من به وجود نیامد.

او درباره محروم شدنش از کلیه فعالیت‌های فوتبالی تا اطلاع ثانوی با حکم کمیته اخلاق تصریح کرد: هیچ حکمی به من ابلاغ نشده و برای من این مسائل مهم نیست. اجازه بدهید من توضیح بدهم. مهم‌ترین چیز این است که بازی مان بدون مشکل برگزار شد. مهم‌ترین موضوع این است که مردم سلامت به خانه هایشان رفتند.

فتاحی ادامه داد: ۱۰۰ درصد از برگزاری فینال جام حدفی راضی نیستم چراکه مشکل ایجاد شد و اگر مشکل نبود بازی ۲ ساعت معطل نمی‌شد. ازدحام هواداران پرسپولیس سبب شد جایگاه هواداران داماش پر بشود. برای استقرار هواداران داماش نیاز به زمان داشتیم. زمانی که برای برنامه ۹۰ و عادل فردوسی پور کار می‌کردید، از وضعیت ورزشگاه‌ها اطلاع داشتید و الان بهتر است درست صحبت کنید. استقرار تماشاگران داماش وظیفه من نیست بلکه باید قانون را اجرا می‌کردم که این کار را انجام دادم. باز هم از مردم عذرخواهی می‌کنم، اما شما هم باید از خانواده من به دلیل خبر کذبتان معذرت خواهی کنید.

انتهای پیام/

اظهارات فتاحی پس از دیدار جنجالی فینال جام حذفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
چرا برای مردم ارزش و احترامی قائل نیستند
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۰۸:۲۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
این مشکلات بخاطر بودن افرادی مثل تو بوجود میاد

نباید کسی که دلبسته پرسپولیس روی کار باشه باید کسی باشه که تیمها براش فرقی نکنن و عدالت را اجرا کنه
آخرین اخبار